A+ R A-

Rad s darovitim učenicima - uvodno

glavaSvrha aktivnosti odgojno – obrazovnog programa je razvoj sposobnosti, vještina i kompetencija učenika potrebnih za zadovoljavanje vlastitih samoaktualizacijskih potreba, procjena vlastitih sposobnosti i suradnja s drugim učenicima u homogenoj grupi.

Učenici razvijaju kognitivne sposobnosti, bogate rječnik, razvijaju maštu, razvijaju sposobnost samostalnog pristupa znanstvenim sadržajima, radom na projektima omogućen im je istraživački rad, upoznaju mentalne procese kroz rješavanje problemskih zadataka i vježbanje pažnje i razvijaju pozitivne atribute ličnosti u svom osobnom i socijalnom razvoju.

U program su uključeni učenici 4., 5. i 6. razreda.

Projekt naše škole i Udruge Civitas Zagreb o uključenosti osoba s invaliditetom

hrt 2 500U srijedu, 20. studenoga, na inicijativu Udruge Civitas Zagreb polaznici Centra za odgoj i obrazovanje Dubrava i četvrtaši Osnovne škole Pantovčak sa školskom psihologinjom zajedno su u iznimno pozitivnoj atmosferi posjetili Hrvatsku radioteleviziju. Nastavak je to trogodišnjeg zajedničkog projekta koji ima za cilj postizanje željene uključenosti osoba s invaliditetom. Dojmljivost posjeta pojačala je i znatiželja i otvorena komunikacija polaznika Centra stvarajući tako prijateljsku atmosferu, ugodnu i domaćinima kao i nama ostalim posjetiteljima. Drago nam je da smo bili dio te priče i upoznali mlade ljude koji svojom upornošću i staloženošću ne odustaju pred preprekama već dijele životne radosti sa svima nama.

Opširnije: Projekt naše škole i Udruge Civitas Zagreb o uključenosti osoba s invaliditetom

Escape room - Dan darovitih

escape room 150Društvo koristi darovitost kao jedan od motora razvoja i dobrobiti zajednice. U našoj školi vodimo sustavnu izvannastavnu aktivnost "Mozgići" kojom dajemo podršku darovitima. Ovogodišnji Dan darovitih, 21. ožujka obilježili smo Escape room-om za učenike 7. razreda, a čiji su kreatori šestašice. Našu aktivnost popratio je i HRT prilogom u emisiji "Indeks" emitiranoj na 2. programu 24. i 25. ožujka 2019.

Škljoc za pregled fotografija i emisije...

Opširnije: Escape room - Dan darovitih

3D radionica - FabLab

3d radionica 0 150Ove školske godine 2018./19. započeli smo suradnju s Udrugom FabLab – Udrugom za promicanje digitalne fabrikacije kroz održavanje radionica za darovite učenike i učenike s izraženim interesom za moderne tehnologije.
Nakon uspješno održane radionice s 3D olovkama u kojoj su nastajali 3D modeli izrađeni po predlošcima, ali i oni iz mašte, 15. ožujka održana je druga radionica na kojoj se učilo 3D modeliranje i 3D printanje. Uz voditelja Tina bili smo domaćin i predsjedniku Udruge Robertu Vdoviću, prof. koji je s učenicima diskutirao o odgovornom ponašanju i upravljanju resursima u okolišu, te kako se u sve to uključuje nova tehnologija poput 3D printanja.
Dok su učenici učili modelirati, 3D printer printao je neumorno i istodobno četiri mala robota. Učenici su dobili na dar raznobojne robote iz već postojeće kolekcije. 3D printer je dogovorno ostao u školi sljedećih 10-tak dana kako bi učenici svoje izmodelirane 3D modele mogli i isprintati.
Ovu zanimljivu i izazovnu radionicu pratila je i novinarska ekipa Hrvatske radiotelevizije te objavila prilog u Zagrebačkoj panorami 15. i 16. ožujka, a planiran je prilog i u emisiji „Sjedni, odličan" 31. ožujka 2019.

Opširnije: 3D radionica - FabLab

18. Tjedan mozga

18 tjedan mozga 150Ovogodišnji 18. Tjedan mozga u Hrvatskoj je dio svjetske akcije s ciljem promocije znanja o mozgu i bolestima mozga. Organizatori su Hrvatsko društvo za neuroznanost i Hrvatski institut za istraživanje mozga Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.

Učenici 5., 6. i 7. razreda sudjelovali su 13. ožujka na predavanju studenta 5. godine medicine. Ovogodišnja nova zanimljiva tema posvećena je procesima učenja i pamćenja. Aktivno slušajući, puni radoznalosti i želje, postavljali su brojna pitanja da bi saznali što više o značajkama mozga i njegova funkcioniranja u svakodnevnom životu. Na predavanju je rečeno da se veza neuroznanosti i učenja intenzivirala u posljednjih deset godina 21. stoljeća – Stoljeća uma. Jedna od preporuka koju neuroznanost daje sustavu obrazovanja je minimalno 60 minuta umjerene do snažne fizičke aktivnosti dnevno za djecu između 5 i 17 godina. Mogućnost učenja ovisi o stupnju razvitka mozga djeteta: razumijevanje učenja i socijalnih odnosa nije moguće prije 4. godine starosti, dok je rješavanje zadataka razvijajući strategije moguće nakon 6. godine starosti.


Nakon zanimljivog i razumljivog predavanja prilagođenog njihovom uzrastu, učenici su posjetili laboratorij u kojem su uspoređivali mozak miša, štakora i čovjeka te pod mikroskopom promatrali strukturu i sastavnice mozga.
Ovime smo završili jedan netipičan školski dan obogaćeni spoznajama i dojmovima o dosezima znanosti o tako složenom predmetu istraživanja – ljudskom mozgu.

Opširnije: 18. Tjedan mozga

Daroviti u Escape room-u

escape room 150Ove školske godine obilježili smo Dan darovitih, 21. ožujka, sudjelovanjem darovitih učenika 4. i 5. razreda u Escape room-u koji je tematski bio posvećen upoznavanju zemalja, naših partnera u novom europskom projektu „Full STEAM ahead": Italije, Francuske, Portugala i Irske, kao i Lijepe naše.
Intelektualni i kreativni razvoj učenika osmišljen je na način da su učenici 5. razreda samostalno kreirali zadatke koje su rješavali učenici 4. razreda i obratno pri čemu su istraživali zanimljivosti koristeći literaturu i internet. Sadržajem zadataka učenici su nadograđivali temeljno školsko znanje o zemljama partnerima.

 

 

Opširnije: Daroviti u Escape room-u

"Genius logicus"

dan darovitih 1I ove školske godine uključeni su učenici od 5. do 8. razreda u kombiniranom tipu natjecanja: A – rješavanje zadataka bez vremenskog ograničenja i B - s vremenskim ograničenjem. Treba napomenuti da je konkurencija velika jer je uključeno više od 300 000 učenika iz različitih europskih zemalja. U prvom krugu natjecanja (A) bez vremenskog ograničenja, koje je završilo 23.01.2015.g., sudjelovao je 21 učenik.

Svrha programa je:
- promoviranje sposobnih učenika i
- promoviranje društveno prihvaćenih vrednota znanja i sposobnosti

Učenici će moći:
- bolje razumjeti logičke veze u prirodoslovnoj grupi predmeta,
- iskazati svoje logičke i kombinatoričke sposobnosti i
- zadovoljiti vlastite natjecateljske ambicije.

 

 

 

 

Dan darovitih 21. ožujka

dan darovitihPosljednje dvije školske godine obilježavamo Dan darovitih (21.03.) kroz interaktivne radionice i sudjelovanje učenika od 5. do 8. razreda u rješavanju vizualnih, verbalnih i numeričkih zagonetki. Svi oni koji u određenom vremenskom roku točno riješe zadatke, dobiju pisano priznanje i simbolične nagrade. Dan darovitih se realizira u suradnji sa stručnim suradnicama pedagoginjom i knjižničarkom.

 

 

 

Mali istraživači

 

mali istrazivaciŠkolske godine 2013./14. osmislili smo projekt Mali istraživači. Projekt je osmišljen kroz 5 modula u kojem sudjeluju daroviti učenici 4. i 5. razreda. Projekt provodimo u suradnji s učiteljicom fizike, tehničke kulture i astronomije Danijelom Takač, prof.


Ciljevi projekta su:
- omogućiti učenicima upoznavanje s nastavnim predmetom fizike,
- popularizirati nastavu prirodoslovlja putem pokusa i samostalnog istraživanja,
- poticati i razvijati interes za proučavanje znanosti,
- omogućiti učenicima bolje razumijevanje prirode i prirodnih pojava te prirodnih i fizikalnih zakonitosti,
- razvijati znanstveno i kritičko mišljenje,
- popularizirati istraživački tip nastave,
- razvijati sposobnosti samostalnog pristupa znanstvenim sadržajima i interes za istraživački rad.

Dio svog uspješnog istraživačkog rada učenici su pokazali u televizijskoj emisiji „Puni krug", HTV 2, 3. ožujka 2014. kada si izrađivali živi vulkan i lava lampu. Učenik Ray Sovilj demonstrirao je rad svog nagrađenog rada iz tehničke kulture „Mali vrtuljak".

Opširnije: Mali istraživači

Kreativni poduzetnik

U suradnji s lokalnom zajednicom, Udrugom Suncokret Oljin, provodimo program za darovite učenike 5. i 6. razreda.

Voditeljica programa je Vesna Totić, soc. radnica. Program se provodi kroz 8 radionica koje traju po dva školska sata.
Svrha programa je:
- poticanje učenika na kreativnost i prezentaciju njihovih kreativnih uradaka,
- poticanje na poduzetno ponašanje i razmišljanje tražeći inovativna rješenja zadataka,
- poticanje suradnje,
- uspostavljanje pozitivnog sustava vrijednosti te
- razvijanje socijalnih vještina i osobnih potencijala i sposobnosti.

Mašta i kreativnost

uporaba predmetaZadaci koji razvijaju maštu i kreativnost uvijek nailaze na velik odaziv učenika kao npr. zadatak navođenja što više mogućnosti upotrebe pojedinih predmeta kao što su: školjka, limenka, ravnalo, žarulja i „ziherica".

Intrapersonalna inteligencija

tko sam jaRazvoj intrapersonalne inteligencije potičemo kroz različite aktivnosti u kojima rado sudjeluju, kao npr. predstavljanju sebe simbolima koji označavaju ono što vole raditi, u čemu su uspješni ili po čemu su prepoznatljivi.

 

 

 

 

 

 

Rješavanje rebusa

rebusiJedna od omiljenih aktivnosti je rješavanje rebusa ali su i vrlo produktivni u kreiranju rebusa.

 

 

 

 

 

 

 

Projekt - Sladoled

sladoledŠkolske godine 2013./14. učenici 5. razreda su sudjelovali u projektu „Sladoled" koji su sami osmislili. U sklopu projekta su se informirali o povijesti sladoleda, načinu proizvodnje sladoleda, različitim receptima i neobičnim vrstama sladoleda te osmislili anketu o sladoledu koja je provedena u školi. Rezultati ankete su bili prikazani na Danu darovitih 21.03.2014. i Danu otvorenih vrata škole 22.05.2014.

e upisi veliki

edu hr portal veliki

google link veliki

youtube link veliki

Ustanova

OŠ PANTOVČAK
Hercegovačka 108
10000 ZAGREB
 
Telefon:
01/4824 148 (centrala)
 
01/ 4822 585 (stara škola)
 
Fax:
01/4824 422
 
E-mail:
 
OIB: 87153754672
Račun: HR 5823600001101469343
Vaš E-mail:
Predmet:
Poruka:
Koliko očiju ima čovjek?

Djelatnici

Ravnatelj:
Miroslav Klobučar, prof.
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Rad sa strankama:
Ponedjeljak:16.30-18.30 (ili po dogovoru)
 
Stručne suradnice:
Pedagoginja,
Marina Žitković
marina.zitkovic(at)skole.hr
Rad sa strankama:
Utorak: 17.00 - 19.00 (ili po dogovoru)
 
Psihologinja,
Vesna Rak
vesna.rak(at)skole.hr
Rad sa strankama:
Utorak i četvrtak: 17.00 - 19.00 (ili po dogovoru) 
 
Knjižničarka,
Jelena Pervan
jelena.pervan1(at)skole.hr
 
Službenik za zaštitu osobnih podataka,
Danijel Forjan

danijel.forjan2(at)skole.hr

pantovcak(at)os-pantovcak-zg.skole.hr

 
 
Učitelji razredne i predmete nastave.
 
Tajništvo:
Mirjana Gjano
mirjana.gjano(at)skole.hr
 
Rad sa strankama:
10.30 - 11.30 
13.00 - 14.00
 
Računovodstvo:
Veronika Prskalo
veronika.prskalo(at)skole.hr
ospantovcak.uplatnice(at)gmail.com
 
Rad sa strankama:
11.30-13.00

Razredna nastava

1.a  Marija Gašparuš 
       marija.gasparus(at)skole.hr
 
1.b  Jasna Bartolović Rimac
        jasna.bartolovic-rimac(at)skole.hr
 
1.c  Ivan Oreški
       ivan.oreski5(at)skole.hr
 
2.a  Tatjana Pešić Ilijaš
        tatjana.pesic-ilijas(at)skole.hr 
 
2.b  Borna Prpić Sovilj

       borna.prpic-sovilj(at)skole.hr

        
2.c  Ivona Presečki
       ivona.presecki(at)skole.hr
 
3.a  Olgica Malkoč Vincelj 
        olgica.malkoc-vincelj(at)skole.hr 
 
3.b  Valentina Boc Perus
        valentina.boc(at)skole.hr 
 
4.a  Sanja Trtanj 
        sanja.trtanj(at)skole.hr 
 
4.b  Daniela Žižanović
        daniela.jukic1(at)skole.hr 
 
4.c  Dina Batarilo
        dina.dzineva(at)skole.hr
 
 
U želji da vam što cjelovitije prikažemo rad naše škole, aktualno vas informiramo i uspješnije s vama komuniciramo izradili smo novu internetsku stranicu škole.
1.a i 1.c  Jasna Babić
1.b i 1.c  Zrinka Filipović
 
 
2.a  i 2. b Marko Pleslić
2.c  Marina Krakan
 
 
3.a  Ema Herak
3.b  Magda Marić
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Predmetna nastava

5.a Branka Kovač, Glazbena kultura
       branka.kovac(at)skole.hr
 
5.b Josip Vincetić, Hrvatski i Njemački jezik
      josip.vincetic(at)skole.hr
 
6.a Marina Moćan, Engleski jezik
        marina.mocan(at)skole.hr 
 
6.b Željka Frančić, Hrvatski jezik
       zeljka.francic.simek(at)skole.hr 
 
6.c Matija Dugandžić, TZK
        matija.dugandzic(at)skole.hr
 
7.a Tihomir Razum, Likovna kultura
      tihomir.razum(at)skole.hr
 
7.b Danijel Forjan, Informatika
       danijel.forjan2(at)skole.hr 
 
 7.c Matija Eršek, TZK
       matija.ersek(at)skole.hr
 
8.a Zrinka Šipušić, Kemija
       zrinka.sipusic(at)skole.hr
 

8.b Đurđica Miškulin, Povijest

       durdica.miskulin(at)skole.hr 

     

 

 
 
 
 
 
Ante Bašić, Hrvatski jezik
ante.basic14(at)skole.hr
 
Kristina Čajo Anđel, Engleski jezik
kristina.cajo-andel(at)skole.hr
 
Mirella Kujundžić Lujan, Njemački jezik
mirella.kujundzic-lujan(at)skole.hr
 
Eleonora Deriš, Engleski jezik
eleonora.deris(at)skole.hr
 
Julijana Lepur, Njemački jezik
 
Jasenka Parađiković, Matematika
jasenka.paradikovic(at)skole.hr
 
č.s. Monika, Vjeronauk
ana.brcic1(at)skole.hr
 
Mirjana Horvat, Geografija
mirjana.horvat1(at)skole.hr
 
Katarina Vrančić, Matematika
katarina.vrancic(at)skole.hr
 
Tatjana Polchert, Biologija
tatjana.polchert(at)skole.hr
 
Marija Magić, Vjeronauk
marija.magic(at)skole.hr
 
Danijela Takač, Fizika i Tehnička kultura
danijela.takac(at)skole.hr