• Termini razgovora s učiteljima

    • Datumi pisanih provjera znanja

    • Menu za lipanj

    • Šk. kurikulum 2015./2016.

    • INFORMACIJE 1

      iNFORNACIJE 2

Najčešća pitanja

Dobrodošli na novu mrežnu stranicu škole!           Nakon istraživanja stranice pomozite nam da budemo bolji i ispunite on line upitnik. 

A+ R A-

Djelotvornost odgojnih metoda

Često čujem roditelje koji govore : „ Sto puta sam mu rekao/la da...... pa ništa, on i dalje po svojem...ne znam što da radim??". Ili pak „ Ja svaki dan inzistiram na pospremanju sobe, i po ne znam koji put, kad vidim kako je to napravljeno, to napravim sama!"

Sjetite se onih početaka u oblačenju, samostalnom hranjenju, pospremanju igračaka.... kad niste imali vremena čekati da to bude završeno, pa ste pripomogli da se obavi što prije i time jasno dali do znanja da to što zahtijevate od djeteta uopće nije tako ozbiljno kako izgleda jer ćete to ionako napraviti umjesto njega vi.

Opširnije: Djelotvornost odgojnih metoda

Prijelaz iz 4. u 5. razred... i sve što ide uz to...

Ponosan je svaki roditelj kad njegov mališan krene u peti razred. I zabrinut.

S razlogom? Pa......

Prelazak s razredne na predmetnu nastavu donosi niz promjena, od kojih su neke isključivo fizičke a neke psihičke, neke promjene nastanu „u hodu", neke su posljedica okolnosti, a posljedice proživljavanja nekih promjena uočavamo tek na uspjehu učenika....(koji ponekad nije u skladu s očekivanjima). I rijetko se pitamo, jesu li očekivanja bila realna?! I često tvrdimo da s predmetnim učiteljima nešto nije u redu i da su nastavni sadržaji preopširni. Ima tu dakako istine, ali...promislimo o sljedećem:

Opširnije: Prijelaz iz 4. u 5. razred... i sve što ide uz to...

Dječji izlasci, sto "zašto" i pokoji "zato"

Uz pojam "dječji izlasci" misli se na ono vrijeme koje dijete želi provoditi izvan kuće ali bez neposredne kontrole roditelja. Ti zahtjevi počinju već vrlo rano,od onog "mogu li se igrati s prijateljima na ulici"", preko nešto složenijih "mogu li ići prijateljevoj kući", pa sve do onih " ja bih s prijateljima u grad" ili pak onih "večeras bi išli u kino, idu skoro svi iz razreda.." Kako dijete raste i zahtijevi za "slobodom" se povećavaju. Kako se zahtijevi povečavaju, raste i roditeljska briga. Roditeljska briga opravdano raste jer se i vrijeme u kojem živimo neprestano mijenja ali nažalost u smjeru nesigurnosti, povećanih opasnosti, nepredvidivosti. No, je li baš sve tako "crno"?

Opširnije: Dječji izlasci, sto "zašto" i pokoji "zato"

Kada škola dobiva na ugledu?

Stariji ljudi su uvijek govorili "drži do sebe pa će i drugi držati do tebe".

Kako to škola "može držati do sebe"? Zapravo vrlo jednostavno.

Prije svega mora imati jasno izražen cilj i strategiju razvoja i onda razgradnjom pojedinih zadaća nastojati ostvariti cilj. Jer, "škola" mora djelovati spram van i unutar same sebe. Djelatnici škole moraju se osjećati dobro, stručno kompetentno, sigurno i slobodno jer to je jedini način da "vode" djecu.

Opširnije: Kada škola dobiva na ugledu?

"Mama, ne vole me u razredu!"

Ako ste roditelj djeteta koje je izgovorilo ovu rečenicu, vi svakako nešto morate poduzeti. Ako je još rečenica izgovorena kroz suze, nemate što čekati.Vjerovati ili ne manje je važno. Sigurno je samo jedno, taj se osjećaj u djeteta nije pojavio bez razloga. I pitanje je od kad traje i koliko je djetetu trebalo vremena da ga verbalizira. Vi ćete mu pomoći da ga i racionalizira. Jer nema situacije koja je nerješiva i to djetetu treba dati do znanja.

Ovu djetetovu izjavu morate primiti bez uzrujavanja, prijetnji, okrivljavanja bilo koga. Bit će pametno da ga pitate po čemu je to zaključilo? Kako je uopće primijetilo da ga „ne vole u razredu"?

Opširnije: "Mama, ne vole me u razredu!"

Mobitel, ako "da" - zašto da, ako "ne" - zašto ne?

Na ovom pitanje ima zaista različitih odgovora, no činjenica je da mnoga djeca imaju vlastiti mobitel. Mobitel se pojavio kao posljedica ubrzanog razvoja tehnike, u kombinaciji s modnim trendovima. Rezultat je on uštede vremena u komunikaciji, ubrzanog tempa života i ponekad lažnog osjećaja da nekog uvijek možemo kontrolirati. Mobitel se pokazao kao spas u situacijama u kojima je potrebno hitno reagirati, pozvati pomoć ili pak doći do važne informacije. On je sredstvo prevladavanja velikih udaljenosti, izmjene poruka različitih sadržaja. Nekad je i medij za rješavanje kriznih situacija jer nije neophodno „živim" riječima nekome nešto nelagodno objasniti a još manje gledati ga u oči. Izuzetno je pogodan za uznemiravajuće pozive „skrivenim" brojem i težim utvrđivanjem traga pozivatelja.

Opširnije: Mobitel, ako "da" - zašto da, ako "ne" - zašto ne?

Zašto nam se čini da se škola sporo mijenja?

I inače, kad su promjene u pitanju,  proces često ne prati želje i ideje a osobito kad su u pitanju promjene u ljudskim glavama. Tako je i po pitanju promjena u našim školama. Uvijek netko "vidi" korak dalje a mnogima je teško "hodati" i na provjerenom terenu. Međutim, mislim da u globalu naše škole doživljavaju velike promjene.

Jer, promjene su se "dogodile" u glavama naših učitelja a cijeli niz okolnosti ih je na to naveo. Generacije roditelja koji danas dolaze u školu kao partneri u odgoju i obrazovanju svoje djece su mahom visoko obrazovani, suvremenih pogleda na svijet, visoko osviješteni i zahtjevni jer su i sami, na svojim radnim mjestima i raznim društvenim pozicijama svakodnevno izloženi tržišnoj utrci znanja, vještina, ideja te tako odgajaju i svoju djecu.

Opširnije: Zašto nam se čini da se škola sporo mijenja?

e upisi veliki

edu hr portal veliki

google link veliki

youtube link veliki

Ustanova

OŠ PANTOVČAK
Hercegovačka 108
10000 ZAGREB
 
Telefon:
01/4824 148 (centrala)
 
01/ 4822 585 (stara škola)
 
Fax:
01/4824 422
 
E-mail:
 
OIB: 87153754672
Račun: HR 5823600001101469343
Vaš E-mail:
Predmet:
Poruka:
Koliko očiju ima čovjek?

Djelatnici

Ravnatelj:
Miroslav Klobučar, prof.
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Rad sa strankama:
Ponedjeljak:16.30-18.30 (ili po dogovoru)
 
Stručne suradnice:
Pedagoginja,
Marina Žitković
marina.zitkovic(at)skole.hr
Rad sa strankama:
Utorak: 17.00 - 19.00 (ili po dogovoru)
 
Psihologinja,
Vesna Rak
vesna.rak(at)skole.hr
Rad sa strankama:
Srijeda: 17.00 - 19.00 (ili po dogovoru) 
 
Knjižničarka,
Jelena Pervan
jelena.pervan1(at)skole.hr
 
Službenik za zaštitu osobnih podataka,
Danijel Forjan

danijel.forjan2(at)skole.hr

pantovcak(at)os-pantovcak-zg.skole.hr

 
 
Učitelji razredne i predmete nastave.
 
Tajništvo:
Mirjana Gjano
 
Rad sa strankama:
10.30 - 11.30 
13.00 - 14.00
 
Računovodstvo:
Lucija Mustapić
lucija.mustapic3(at)skole.hr
 
Rad sa strankama:
11.30-13.00

Razredna nastava

1.a  Tatjana Pešić Ilijaš
        tatjana.pesic-ilijas(at)skole.hr
 
1.b   Borna Prpić Sovilj
        borna.prpic-sovilj(at)skole.hr
 
1.c    Ivona Presečki
        ivona.presecki(at)skole.hr
 
2.a   Olgica Malkoč Vincelj
        olgica.malkoc-vincelj(at)skole.hr
 
2.b   Valentina Boc Perus
        valentina.boc(at)skole.hr 
 
3.a  Sanja Trtanj
        sanja.trtanj(at)skole.hr
 
3.b  Daniela Žižanović
        daniela.jukic1(at)skole.hr
 
3.c   Adriana Šaban
        adriana.saban(at)skole.hr
 
4.a  Marija Gašparuš
        marija.gasparus(at)skole.hr
 
4.b  Jasna Bartolović Rimac
        jasna.bartolovic-rimac(at)skole.hr
 
 
 
U želji da vam što cjelovitije prikažemo rad naše škole, aktualno vas informiramo i uspješnije s vama komuniciramo izradili smo novu internetsku stranicu škole.
1.a i 1.b  Maja Žunić Pintarić
1.c  Ana Marija Milković
 
 
2.a  Ivan Oreški
2.b  Magda Marić
 
 
3.a i 3.c  Jasna Babić
3.b i 3.c  Zrinka Filipović
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Predmetna nastava

5.a Marina Moćan, Engleski jezik
      marina.mocan(at)skole.hr
 
5.b Željka Frančić, Hrvatski jezik
      zeljka.francic.simek(at)skole.hr
 
5.c Matija Dugandžić, TZK
      matija.dugandzic(at)skole.hr
 
6.a Tihomir Razum, Likovna kultura
       tihomir.razum(at)skole.hr
 
6.b Danijel Forjan, Informatika
       danijel.forjan2(at)skole.hr
 
6.c Matija Eršek, TZK
      matija.ersek(at)skole.hr
 
7.a Zrinka Šipušić, Kemija
      zrinka.sipusic(at)skole.hr
 
7.b Đurđica Miškulin, Povijest
       durdica.miskulin(at)skole.hr
 
8.a Ljijana Rosić, Hrvatski jezik
      ljiljana.rosic1(at)skole.hr
 

8.b Ante Bašić, Hrvatski jezik

      ante.basic14(at)skole.hr

8.c  Branka Kovač, Glazbena kultura

       branka.kovac(at)skole.hr

 

 
 
 
 
 
Kristina Čajo Anđel, Engleski jezik
kristina.cajo-andel(at)skole.hr
 
Mirella Kujundžić Lujan, Njemački jezik
mirella.kujundzic-lujan(at)skole.hr
 
Eleonora Deriš, Engleski jezik
eleonora.deris(at)skole.hr
 
Julijana Lepur, Njemački jezik
 
Jasenka Parađiković, Matematika
jasenka.paradikovic(at)skole.hr
 
č.s. Monika, Vjeronauk
ana.brcic1(at)skole.hr
 
Mirjana Horvat, Geografija
mirjana.horvat1(at)skole.hr
 
Katarina Vrančić, Matematika
katarina.vrancic(at)skole.hr
 
Tatjana Polchert, Biologija
tatjana.polchert(at)skole.hr
 
Marija Magić, Vjeronauk
marija.magic(at)skole.hr
 
Danijela Takač, Fizika i Tehnička kultura
danijela.takac(at)skole.hr