• Termini razgovora s učiteljima

    • Menu za studeni

    • Šk. kurikulum 2020./21.

    • INFORMACIJE 1

      iNFORNACIJE 2

Najčešća pitanja

Dobrodošli na novu mrežnu stranicu škole!           Nakon istraživanja stranice pomozite nam da budemo bolji i ispunite on line upitnik. 

A+ R A-

Erasmus + projekt „Sustainabillity everyone s responisibillity“ - Izvješće o provedenoj aktivnosti

uvodna 1 150Učenici i nastavnici Osnovne škole Pantovčak posjetili su poljski grad Kalisz u sklopu Erasumus + projekta „Sustainabillity everyone s responsibility". Kroz petodnevni boravak otkrivali smo poljske kulturne, nacionalne i povijesne znamenitosti te na interaktivan i praktičan način ostvarili ciljeve projekta.
Učenicima je osiguran smještaj te niz raznovrsnih radionica u školi, posjeti muzejima i kulturnim ustanovama, razgledavanje grada domaćina i okolnih gradova uz stručno vodstvo te uočavanje važnosti korištenja obnovljivih sredstva energije u zemlji domaćinu ali i u partnerskim zemljama ovog velikog i važnog projekta u planiranju budućnosti.

 

 

 

Izvješće o provedenim aktivnostima

1.Dan – Szkola Podstawowa nr. 10
Dobrodošlica u školi

Škola Podstawowa nr.10 jedna je od moderno uređenih te kreativno i promišljeno vođenih odgojno obrazovnih institucija koja učenicima omogućuje stjecanje različitih znanja i vještina. Škola se kontinuirano uređuje, tako da za 1200 učenika, u dobi do 7 do 15 godina, nudi odlično opremljene učionice, sportsku dvoranu i školsko igralište, knjižnicu i kantinu. Posebno su nam zanimljive bile i prostorije za slobodno vrijeme učenika, gdje uz stručni nadzor, učenici mogu sudjelovati u različitim društvenim igrama te razvijati socijalne kompetencije.

sus ability 1 600

Fotografija 1: Szkola Podstawowa nr. 10

 

sus ability 2 600

Fotografija 2: Sportska dvorana, Szkola Podstawowa nr. 10

 

Škola je opremljena velikom sportskom dvoranom s mnoštvom rekvizita je je u tijeku izgradnja vanjskog sportskog igrališta. Osim za školska događanja ova je dvorana često mjesto održavanja lokalnih sportskih događaja

sus ability 3 600

Fotografija 3: Knjižnica, Szkola Podstawowa nr. 10

 

Kreativnim nastavnim igrama, proaktivnim razmišljanjem i međusobnom suradnjom nastavnici škole Podstawowa stvaraju jedinstveno pozitivno ozračje učenja istraživanjem, kojem su svjedočili i hrvatski učenici. Otvorenost škole Podstawowa te zajednička suradnja s OŠ Pantovčak, bile su ugodno iskustvo koje će pridonijeti ostvarivanju novih ideja u stjecanju znanja, vještina i kompetencija.

Istoga dana razgledali smo grad Kalisz. Upoznali smo bogatu povijest grada te kulturne znamenitosti te se oduševili toplom dobrodošlicom.
Iznimno zbog našeg dolaska škola je osigurala poseban turistički autobus za razgledavanje grada.

sus ability 4 600

Fotografija 4: Razgled grada, Kalisz

 

2. dan – Razgledavanje Wroclawa i posjet Hidropolisu

Drugi dan posjeta Poljskoj krenuli smo na razgledavanje povijesno i kulturno važnog grada Wroclawa. Posebnost toga grada jesu mnogobrojne crkve u gotičkom i baroknom stilu, mostovi koji su spajali različite dijelove grada te patuljci koje možete pronaći na svakom koraku. Hrvatskim se učenicima Wroclaw doimao gradom iz bajke u kojem je spojena suvremena arhitektura i povijesne građevine.

sus ability 5 600

Fotografija 5: Razgled grada, Wroclaw

 

sus ability 6 600

 

- Posjet Hydropolis:

Također, posjetili smo i interaktivni, moderno uređen muzej vode Hydropolis. Iako je voda osnovni uvjet života, često ne shvaćamo koliko je ona neprocjenjivo blago. Voda postoji u svemiru u obliku leda i pare, no samo na planetu Zemlji, zahvaljujući svom tekućem obliku omogućuje život. Cilj ovog posjeta bio je stvaranje odgovornosti i razvijanje svijesti učenika o bitnoj zadaći očuvanja vode, jednog od obnovljivih izvora energije.
Izložba započinje zanimljivim, kratkim filmom koji prikazuje nastanak našeg planeta i njegovu povezanost s vodom. Biološka raznolikost oceana prikazana je kroz niz interaktivnih primjera. Učenicima OŠ Pantovčak posebno su se svidjele multimedijalne igre te eksponati u kojima sami pokreću parni stroj.

Zahvaljujući ovom posjetu, bolje razumijemo važnost vode u ljudskom organizmu, prostoru koji nas okružuju te biološkom, fiziološkom i simboličkom značaju vode.

sus ability 7 600

Fotografija 7: Hydropolis

 

sus ability 8 600

Fotografija 8: Hydropolis

 

3. dan – Torun, Centrum Nowocesnosci, Mlyn Wiedzy,
Razgled grada, posjet muzeju i radionica izrade medenjaka

- Posjet gradu Torunu:
Razgledom i upoznavanjem grada učenici su otkrili da su Teutonski vitezovi osnovali tvrđave Toruń i Chełmno te na taj način postavili uvjete za razvoj grada koji je kasnije, u 13. stoljeću premješten na današnju lokaciju zbog čestih poplava Wisle. Grad se kroz 13. stoljeće razvio kako pravo trgovačko središte.
Za vrijeme gradonačelnika Strobanda Heinricha je grad bio centraliziran i njime je upravljalo Gradsko vijeće. Danas je grad turističko središte koje se ponosi činjenicom da je upravo i Torunu objavljen prvi recept za izradu popularnih medenjaka i time što je rodni grad astronoma Nikole Kopernika.

- Centrum Nowocesnosci, Mlyn Wiedzy
Svijet znanosti i osnove današnje moderne uporabe tehnologije učenicima je predočen u interaktivnom, multimedijalnom muzeju Centrum Nowocesnosci. Osnove fizike, kemije, biologije i tehnologije prikazane su kroz mnoštvo različitih interaktivnih eksponata. Slagali smo atome i molekule, uočavali tok vode te vidjeli zvučni val zahvaljujući zabavnim igrama koje su prilagođene djeci i odraslima. Svaki izloženi eksponat u velikom prostoru muzeja na četiri kata zahtjeva interakciju sa posjetiteljem, stoga smo se educirali i praktično primijenili stečena znanja. Osnovni cilj ovog muzeja je učiti kroz iskustvo i igru stoga se uistinu svidio hrvatskim učenicima.

- Radionica izrade medenjaka
Prvi objavljen recept za medenjake objavljen je u Torunu te su u njemu navedena tri osnovna sastojka: med, brašno i začini (točnije sedam začina čija kombinacija medenjak čini posebnom slasticom)
Učenici su imali priliku otkriti boju, miris i teksturu začina za medenjake te izraditi vlastiti medenjak koji smo ponijeli kao suvenir i uspomenu na Torun, životopisni, poljski grad prošlosti, sadašnjosti i budućnosti.

4. dan – Radionice, prezentacije i evaulacija provedenih aktivnosti

Učenici su prisustvovali različitim radionicama:

Radionica br.1
Izrada modela vjetrenjače:

Obnovljivi izvori energije su izvori koji se stalno ili određenim postupcima obnavljaju pa se tako mogu iskorištavati bez iscrpljivanja. Korištenjem obnovljivih izvora čuva se okoliš i priroda, jer su to izvori čiste energije koja ga ne zagađuje. Veliki broj država, uključujući Poljsku, u okviru svojih energetskih politika potiče izgradnju postrojenja obnovljivih izvora energije.
Učenici su kroz praktičnu izradu modela vjetrenjače spoznali osnove funkcioniranja iskorištavanja vjetra kao obnovljivog izvora energije.
Koristeći jednostavne materijale kao što su bakrena žica, plastika, drvo i magnet te radeći u skupinama ostvarili smo zajedničke ciljeve. Kompetencije koje smo stekli podrazumijevaju vještinu izrade modela prema zadanim uputama, razumijevanje osnovnog funkcioniranja vjetrenjače te tumačenje i prikazivanje vjetara kao obnovljivog izvora energije.

sus ability 9 600

Fotografija br. 9: Izrada modela vjetrenjače

 

Radionica br. 2
Nastava tjelesnog odgoja

Učenici su bili iznimno motivirani sudjelovati u nastavi tjelesnog odgoja koja se održala u velikoj školskoj, sportskoj dvorani s mnoštvom rekvizita te materijalima za održavanje suvremene nastave. Također, za dio nastavnika organizirano je promatranje nastave razredne nastave.

Radionica br. 3
Nastava geografije – Obnovljivi izvori energije u zemljama partnerima projekta Erasmus +

Učenici su u skupinama pripremili zanimljive prezentacije o korištenju obnovljivih izvora energije u svojim zemljama.
Izradom prezentacija učenici su klasificirali uporabu obnovljivih izvora energije kao su vjetar, voda, sunce i biomasa u svojim zemljama. Hrvatski učenici su kroz svoju prezentaciju tumačili izvore energije koji se koriste u Hrvatskoj. Objasniti, izraditi i tumačiti prezentaciju bio je zadatak za sve učenike kojim smo razvijali znanja i vještine o zadanoj temi ali i prezentacijske kao i jezične
vještine. Nakon prezentacija bilo je zanimljivo uspoređivati izvore energije u zemljama partnerima projekta, stoga možemo zaključiti da u Finskoj pronalazimo primjer dobre prakse u očuvanju okoliša i korištenju obnovljivih izvora energije.

sus ability 10 600

Fotografija br. 10: Prezentacija o obnovljivim izvorima energije

 

Radionica br. 4
WEB 2.0 TOOLS
Cilj radionice bio je spoznavanje izrade prezentacije pomoću Web 2.0 tools tehnologije. U bogato opremljenoj informatičkoj učionici učenici su na praktičnom primjeru izradili vlastite prezentacije.

sus ability 11 600

Fotografija br 10: WEB 2.0 TOOLS

 

5. dan
- Susret s gradonačelnikom grada Kalisza i posjet Waterpipe

Svi sudionici projekta pozvani su u na zajednički susret s gradonačelnikom grada Kasisza koji je izrazio zahvalnost i oduševljenje provedbom međunarodnog projekta. Gradonačelnik je istaknuo važnost zajedničke suradnje te nadu i želju za budućim aktivnostima. Susretu su prisustvovali i predstavnici medija koji također pozitivno tumače provedene aktivnosti i međusobnu suradnju.

- Waterpipe – Centar za istraživanje, pročišćavanje i obradu vode

U neposrednoj blizini Kalisza nalazi se jedinstveni centar za obradu, pročišćavanje i analizu vode. Učenici su obišli suvremeno opremljene laboratorije te promatrali uzorke bakterija koji se mogu nalaziti u vodi. Prikupljanje, sistematizacija i osnova obrade podataka o zdravstvenoj ispravnosti prikazane su učenicima. Odjeli kojima smo obilazili neprestano poboljšavaju svoje poslovanje što dokazuju i kontinuiranim proširivanjem područja akreditacije.
Učenici su spoznali način analize fizikalno – kemijskog sastava vode te time učvrstili stav o važnosti očuvanja vode na planetu Zemlji.

sus ability 12 600

Fotografija br. 11: Waterpipe, centar za istraživanje, obradu i pročišćavanje vode

 

Zaključak:
Ciljevi projekta Erasmus + „Sustainabillity everyone s responsibility" kroz niz različitih aktivnosti su uspješno provedeni. Svi sudionici projekta ojačali su svoje znanje i vještine te na taj način pozitivno utjecali na vlastitu zapošljivost i stvaranje kompetencija. Ovim aktivnostima svakako smo pridonijeli poboljšanju i modernizaciji sustava obrazovanja mladih te međunarodnoj suradnji škola koje su članice projekta.

 

e upisi veliki

edu hr portal veliki

google link veliki

youtube link veliki

Ustanova

OŠ PANTOVČAK
Hercegovačka 108
10000 ZAGREB
 
Telefon:
01/4824 148 (centrala)
 
01/ 4822 585 (stara škola)
 
Fax:
01/4824 422
 
E-mail:
 
OIB: 87153754672
Račun: HR 5823600001101469343
Vaš E-mail:
Predmet:
Poruka:
Koliko očiju ima čovjek?

Djelatnici

Ravnatelj:
Miroslav Klobučar, prof.
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Rad sa strankama:
Ponedjeljak:16.30-18.30 (ili po dogovoru)
 
Stručne suradnice:
Pedagoginja,
Marina Žitković
marina.zitkovic(at)skole.hr
Rad sa strankama:
Utorak: 17.00 - 19.00 (ili po dogovoru)
 
Psihologinja,
Vesna Rak
vesna.rak(at)skole.hr
Rad sa strankama:
Utorak i četvrtak: 17.00 - 19.00 (ili po dogovoru) 
 
Knjižničarka,
Jelena Pervan
jelena.pervan1(at)skole.hr
 
Službenik za zaštitu osobnih podataka,
Danijel Forjan

danijel.forjan2(at)skole.hr

pantovcak(at)os-pantovcak-zg.skole.hr

 
 
Učitelji razredne i predmete nastave.
 
Tajništvo:
Mirjana Gjano
mirjana.gjano(at)skole.hr
 
Rad sa strankama:
10.30 - 11.30 
13.00 - 14.00
 
Računovodstvo:
Veronika Prskalo
veronika.prskalo(at)skole.hr
ospantovcak.uplatnice(at)gmail.com
 
Rad sa strankama:
11.30-13.00

Razredna nastava

1.a  Marija Gašparuš 
       marija.gasparus(at)skole.hr
 
1.b  Jasna Bartolović Rimac
        jasna.bartolovic-rimac(at)skole.hr
 
1.c  Ivan Oreški
       ivan.oreski5(at)skole.hr
 
2.a  Tatjana Pešić Ilijaš
        tatjana.pesic-ilijas(at)skole.hr 
 
2.b  Borna Prpić Sovilj

       borna.prpic-sovilj(at)skole.hr

        
2.c  Ivona Presečki
       ivona.presecki(at)skole.hr
 
3.a  Olgica Malkoč Vincelj 
        olgica.malkoc-vincelj(at)skole.hr 
 
3.b  Valentina Boc Perus
        valentina.boc(at)skole.hr 
 
4.a  Sanja Trtanj 
        sanja.trtanj(at)skole.hr 
 
4.b  Daniela Žižanović
        daniela.jukic1(at)skole.hr 
 
4.c  Dina Batarilo
        dina.dzineva(at)skole.hr
 
 
U želji da vam što cjelovitije prikažemo rad naše škole, aktualno vas informiramo i uspješnije s vama komuniciramo izradili smo novu internetsku stranicu škole.
1.a i 1.c  Jasna Babić
1.b i 1.c  Zrinka Filipović
 
 
2.a  i 2. b Marko Pleslić
2.c  Marina Krakan
 
 
3.a  Ema Herak
3.b  Magda Marić
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Predmetna nastava

5.a Branka Kovač, Glazbena kultura
       branka.kovac(at)skole.hr
 
5.b Josip Vincetić, Hrvatski i Njemački jezik
      josip.vincetic(at)skole.hr
 
6.a Marina Moćan, Engleski jezik
        marina.mocan(at)skole.hr 
 
6.b Željka Frančić, Hrvatski jezik
       zeljka.francic.simek(at)skole.hr 
 
6.c Matija Dugandžić, TZK
        matija.dugandzic(at)skole.hr
 
7.a Tihomir Razum, Likovna kultura
      tihomir.razum(at)skole.hr
 
7.b Danijel Forjan, Informatika
       danijel.forjan2(at)skole.hr 
 
 7.c Matija Eršek, TZK
       matija.ersek(at)skole.hr
 
8.a Zrinka Šipušić, Kemija
       zrinka.sipusic(at)skole.hr
 

8.b Đurđica Miškulin, Povijest

       durdica.miskulin(at)skole.hr 

     

 

 
 
 
 
 
Ante Bašić, Hrvatski jezik
ante.basic14(at)skole.hr
 
Kristina Čajo Anđel, Engleski jezik
kristina.cajo-andel(at)skole.hr
 
Mirella Kujundžić Lujan, Njemački jezik
mirella.kujundzic-lujan(at)skole.hr
 
Eleonora Deriš, Engleski jezik
eleonora.deris(at)skole.hr
 
Julijana Lepur, Njemački jezik
 
Jasenka Parađiković, Matematika
jasenka.paradikovic(at)skole.hr
 
č.s. Monika, Vjeronauk
ana.brcic1(at)skole.hr
 
Mirjana Horvat, Geografija
mirjana.horvat1(at)skole.hr
 
Katarina Vrančić, Matematika
katarina.vrancic(at)skole.hr
 
Tatjana Polchert, Biologija
tatjana.polchert(at)skole.hr
 
Marija Magić, Vjeronauk
marija.magic(at)skole.hr
 
Danijela Takač, Fizika i Tehnička kultura
danijela.takac(at)skole.hr