• Termini razgovora s učiteljima

    • Datumi pisanih provjera znanja

    • Menu za studeni

    • Šk. kurikulum 2015./2016.

    • INFORMACIJE 1

      iNFORNACIJE 2

Najčešća pitanja

Dobrodošli na novu mrežnu stranicu škole!           Nakon istraživanja stranice pomozite nam da budemo bolji i ispunite on line upitnik. 

sizif naprijed trans

 

 

 Umjetnicka fotka zatezanja luka i strijele

 

 

 

 

 

 Umjetnicka fotka zatezanja luka i strijele

 

 

 

 

 

 

 ples - umjetnicka fotka

 

 

 

 

 

 

niski start - umjetnicka fotka

 

 

 

A+ R A-

tzk header

IDEJA

Svrha tjelesnoga i zdravstvenoga područja jest usvajanje znanja, stjecanje vještina i navika te razvijanje pozitivnoga stava prema tjelesnoj aktivnosti i zdravomu načinu življenja kako bi se omogućilo dosizanje najboljih tjelesnih i duševnih potencijala pojedinca.
Tjelesno i zdravstveno područje od temeljnoga je značaja za skladan razvoj psihosomatskih osobina učenika, za razvoj njihovih psihičkih osobina i motoričkih sposobnosti, za usavršavanje biotičkih motoričkih i socijalnih motoričkih znanja te za razvoj temeljnih kompetencija, a poglavito onih koje proizlaze iz potrebe primjerenoga i stalnoga prilagođavanja novim radnim i životnim okolnostima.
Ono omogućava da učenici tijekom školovanja upoznaju svoje tijelo, njegovo funkcioniranje, mogućnosti i ograničenja, da razumiju važnost i nauče kako da tijekom cijeloga života održavaju i unaprjeđuju tjelesnu spremnost i zdravlje, razumiju povezanost tjelesnoga, duševnoga i emocionalnog zdravlja, upoznaju načine usvajanja zdravih navika i izbjegavanja onih pogubnih po zdravlje te mogućnosti traženja pomoći u slučaju bolesti, poteškoća u učenju, poteškoća u osobnim i društvenim odnosima.

Učenici će:
• razumjeti razvoj i funkcioniranje vlastitoga tijela
• usavršiti kineziološka znanja i vještine, i znati ih primijeniti u športskim i športsko-rekreativnim aktivnostima
• razviti svijest o važnosti tjelesnoga vježbanja za očuvanje i unaprjeđenje zdravlja
• znati pravilno procijeniti te odabrati tjelesnu aktivnost i prehranu, najbolje za očuvanje zdravlja
• i održavanje dobre tjelesne spremnosti te razumjeti utjecaj nepravilne prehrane na razvoj bolesti i poremećaja
• razumjeti pojmove i značajke nezdravih navika, rizičnih ponašanja i ovisnosti te znati kako one narušavaju zdravlje
• razumjeti tjelesne, duševne i emocionalne značajke razvoja kroz djetinjstvo i adolescenciju

Iz Naconalnog okvirnog kurikuluma

PROVEDBA

Na žalost ostvarenje ovih planova ne ide samo od sebe već je potrebno uložiti vrijeme i napor kako bi se suprotstavili brojnim uzurpatorima ovog procesa. Iako postoji svojevrsni društveni koncenzus o tome da je tjelesno vježbanje iznimno važan alat za očuvanje zdravlja i prevenciju od bolesti istovremeno to isto društvo prešutno omogućava agresivno reklamiranje i promicanje brojnih negativnih čindbenika od nezdrave hrane do industrije zabave i igara koji sugeriraju pozitivnost samo onih stvari u kojima možemo uživati bez kaplje znoja i uloženog napora. Tako na jednoj strani imamo

  • Brzu hranu, široki raspon grickalica i slatkih pića...
  • Zabavne igrice...
  • Liftovi, pokretne stepenice, automobili i motori
  • Različite medije koji nas drže prikovanima uz stolicu...

Sve ovo agresivno se reklamira i nudi samo od sebe, možete to prigriliti bez ikakvog napora.

S druge je pak strane ono što je zdravo, ne daje se samo od sebe, trebate se potruditi, uložiti snagu.

Brzo, jednostavno, reklamirano i nezdravo ili sporije, složenije manje reklamirano ali zdravo?

  • Trud oko nabavke namirnica i kuhanje običnog zdravog ručka...
  • Pravi napor u svladavanju tehnike sportskih igara i ponešto znoja u njihovoj provedbi...
  • Redovne svakodnevne šetnje ili korištenje bicikla...
  • Živjeti život umjesto promatranje istoga u medijima – igrati utakmicu umjesto gledati, družiti se i razgovarati zaista umjesto praznog lajkanja...

 

Opće preporuke Svjetske zdravstvene organizacije (2010.)

Preporuke za djecu i mlade u dobnoj skupini od 5 do 17 godina.
Za djecu i mlade tjelesna aktivnost uključuje igru, sportske aktivnosti, hodanje, trčanje, rekreaciju, tjelesni odgoj, planirane vježbe te sve aktivnosti koje se provode u sklopu obitelji, škole i zajednice.
Preporuke za tjelesnu aktivnost u toj dobi koja unaprjeđuje srčano-plućnu i mišićnu kondiciju, zdravlje kostiju te biomarkere srčano-žilnog i metaboličkog zdravlja su:

  • Najmanje 60 minuta tjelesne aktivnosti umjerenog do jačeg intenziteta na dan.
  • Tjelesna aktivnost dulja od 60 minuta na dan osigurava dodatnu korist za zdravlje.
  • Većina dnevne tjelesne aktivnosti treba biti aerobna. Jači intenzitet tjelesne aktivnosti (jačanje mišića i kostiju) treba se provoditi najmanje 3 puta na tjedan.

 

Obzirom da redovito vježbanje na nastavi tjelesne i zdravstvene kulture niti blizu ne ispunjava preporuke Svjetske zdravstvene organizacije svake školske godine nastojimo stvoriti uvjete koji bi zainteresiranim učenicima omogućili više dodatnih sati vježbanja. Tu je ponuda nekoliko izvannastavnih aktivnosti, program Vikendom u  školske sportske dvorane kao i različite tjelovježbene aktivnosti koje se provode u školi ali kao izvanškolske aktivnosti. Više o tome na linku - SPORT.

 Oko onoga što je dobro za nas uvijek se isponova moramo truditi dok ono što je loše dolazi samo – isti čas kad odustanemo od rada za našu dobrobit. Naše tijelo i cijeli organizam savršeno će se prilagoditi zahtjevima koje pred njih postavljamo. Postignutu kondiciju možemo zadržati samo na jedan način da ustrajemo u vježbanju. Onog časa kada prestanemo vježbati organizam će se početi prilagođavati novim (manjim) zahtjevima.

Dakle naša borba nije borba s djecom već borba za djecu, za njihovo zdravlje i dugoročnu dobrobit. Suprotstavljamo se brojnim drugim utjecajima koji vrijednost zdravih navika relativiziraju i umanjuju. Međutim, naša borba je i borba s nama samima koji također nismo imuni na promidžbu kulture sjedenja, lakih zabava i plitkih znanja.

U našim obiteljima, u školi, sportskoj dvoran i dječjem igralištu borimo se za djecu a ne protiv njih!

 

e upisi veliki

edu hr portal veliki

google link veliki

youtube link veliki

 sizif nazad trans

 

 

TZK-poveznice

Ustanova

OŠ PANTOVČAK
Hercegovačka 108
10000 ZAGREB
 
Telefon:
01/4824 148 (centrala)
 
01/ 4822 585 (stara škola)
 
Fax:
01/4824 422
 
E-mail:
 
OIB: 87153754672
Račun: HR 5823600001101469343
Vaš E-mail:
Predmet:
Poruka:
Koliko očiju ima čovjek?

Djelatnici

Ravnatelj:
Miroslav Klobučar, prof.
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Rad sa strankama:
Ponedjeljak:16.30-18.30 (ili po dogovoru)
 
Stručne suradnice:
Pedagoginja,
Marina Žitković
marina.zitkovic(at)skole.hr
Rad sa strankama:
Utorak:  
 
Psihologinja,
Vesna Rak
vesna.rak(at)os-pantovcak.hr
Rad sa strankama:
Srijeda: 17.00 - 19.00 (ili po dogovoru) 
 
Knjižničarka,
Jelena Pervan
jelena.pervan(at)skole.hr
 
 
Učitelji razredne i predmete nastave.
 
Tajništvo:
Mirjana Gjano
 
Rad sa strankama:
10.30 - 11.30 
13.00 - 14.00
 
Računovodstvo:
Maja Pećnik
Petra Šapina (zamjena)
 
Rad sa strankama:
11.30-13.00

Razredna nastava

1.a  Sanja Trtanjj
       sanja.trtanj(at)skole.hr
1.b Nikolina Oslaković
       v(at).com
1.c  Dina Džineva
        (at)skole.hr
2.a  Marija Gašparuš
        marija.gasparus(at)skole.hr
2.b  Jasna Bartolović Rimac
        jasna.bartolovic-rimac(at)skole.hr
3.a  Borna Prpić Sovilj
        borna.prpic-sovilj(at)skole.hr
3.b  Tanja Pešić Ilijaš
         tatjana.pesic-ilijas(at)skole.hr
4.a  Valentina Boc
       (at)skole.hr
4.b  Olgica Malkoč Vincelj
      olgica.malkoc(at)gmail.com
 
 
 
U želji da vam što cjelovitije prikažemo rad naše škole, aktualno vas informiramo i uspješnije s vama komuniciramo izradili smo novu internetsku stranicu škole.
1.a i 1.c Jasna Babić
1.b i 1.c Zrinka Filipović
 
 
2.a i 2.b Maja Žunić
 
 
3.a Ivan Oreški
3.b Magda Marić
 
 
 
 
 
 

 

Predmetna nastava

  
5.a Katarina Vrančić, matematika
       katarina.vrancic(at)hotmail.com
5.b Silvija Ljutić, engleski jezik
      (at)skole.hr
6.a Ivana Morić, povijest
      ivana77moric(at)gmail.com
6.c Branka Kovač, glazbena kultura
       kovacbranka3(at)gmail.com
6.b Ante Bašić, hrvatski jezik
      ante.basic14(at)skole.hr
7.a Željka Frančić, hrvatski jezik
      zeljka.francic.simek(at)skole.hr
7.b Marina Moćan, engleski jezik
       marina.mocan(at)skole.hr
8.a Silvija Vučković, kemija
       vuckovicsilvija(at)gmail.com
8.b Matija Eršek, tjelesna i zdravstvena kultura
      (at)skole.hr
 
 
 
 
Ljiljana Rosić, hrvatski jezik
 
, informatika
 
Kristina Čajo Anđel, engleski jezik
 
Mirella Kujundžić Lujan, njemački jezik
 
Jasenka Parađiković, matematika
jasenka.paradikovic(at)skole.hr
 
č.s. Monika, vjeronauk
 
Tatjana Polchert, biologija
 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. skole.hr
 
Marija Magić, vjeronauk
 
 
zamje. Matija Dugandžić, vikend program