• Termini razgovora s učiteljima

    • Datumi pisanih provjera znanja

    • Menu za siječanj

    • Šk. kurikulum 2015./2016.

    • INFORMACIJE 1

      iNFORNACIJE 2

Najčešća pitanja

Dobrodošli na novu mrežnu stranicu škole!           Nakon istraživanja stranice pomozite nam da budemo bolji i ispunite on line upitnik. 

A+ R A-

Djelotvornost odgojnih metoda

Često čujem roditelje koji govore : „ Sto puta sam mu rekao/la da...... pa ništa, on i dalje po svojem...ne znam što da radim??". Ili pak „ Ja svaki dan inzistiram na pospremanju sobe, i po ne znam koji put, kad vidim kako je to napravljeno, to napravim sama!"

Sjetite se onih početaka u oblačenju, samostalnom hranjenju, pospremanju igračaka.... kad niste imali vremena čekati da to bude završeno, pa ste pripomogli da se obavi što prije i time jasno dali do znanja da to što zahtijevate od djeteta uopće nije tako ozbiljno kako izgleda jer ćete to ionako napraviti umjesto njega vi.

Sjetite se koliko ste puta zaprijetili da nema crtića, ili sladoleda, ili izlaska na igru ako neka stvar ne bude napravljena pa onda isto tako lijepo dopustili i jedno i drugo i treće jer više niste mogli slušati „cendranje" i moljakanje tipa „molim te, molim, molim, molim te....". Ili ako ste pak i pokušavali ostati ustrajni, račun su vam pokvarili djed, baka ili pak netko treći (tko vas je usput proglasio „maćehom" a ne majkom kad ste tako „tvrda srca").

Sjetite se situacija u kojima vam je vaše vlastito dijete „držalo"lekciju tipa... "pa ni ti to ne radiš...." ili onu „tužit ću te baki pa ćeš vidjet...." ili možda onu „ ako mi ne dopustiš, idem k tati i neću se više vraćati...".

Sjetite se pokušaja da na oboje svoje djece pokušate djelovati istim metodama, pa kod jednog „upali" a drugi vam se drsko smije?! Što vam tada preostane nego ovom drugom spomenuti da je na tatu....ili baku(svekrvu!). Ono će vas prvom prilikom tužiti istom, a onda ni jedna isprika neće biti dovoljno uvjerljiva.

Sjetite se samo koliko ste puta poželjeli propasti u zemlju kad ste, u najboljoj namjeri da demonstrirate uspješnost svojih odgojnih postupaka u trgovini, doživjeli „bezobrazluk neviđeni"  pred svim tim ljudima.

Ima još cijeli niz situacija i reakcija koje bi mogle poslužiti kao uvod u temu odgojnih metoda.

Što bismo vam, kao roditeljima preporučili?

1. kad uviđate da nešto morate tisuću puta ponoviti a nema željenog učinka, naprosto to više nemojte govoriti... i mudro pričekajte da vidite šokirano dječje lice kad ne bude čulo ono što već na pamet zna... velika je vjerojatnost da će upravo sada postupiti kako očekujete....i tada se pravite da ne pokazujete veliki interes nego jednostavno to prihvatite „pod normalno".

2. svaki puta kad pred dijete postavite zadatak za koji već unaprijed znate da neće biti obavljen onako kako biste to vi napravili i željeli da izgleda, pripremite se za skrivanje razočarenja i izražavanje zadovoljstva nakon obavljenog posla, velika je vjerojatnost da će se dijete svaki put sve više truditi u želji da vas iznenadi i razveseli

3. nemojte prijetiti i nagovještavati kazne i posljedice koje niste u stanju ostvariti iz sentimentalnih razloga, svakoj kazni odmah dajte vremensko ograničenje, trajanje i alternativu, (ne)dosljednost vas poslije može skupo stajati, velika je vjerojatnost da će vas u tom slučaju dijete ozbiljno doživljavati i ne „isprobavati"

4. ne tražite od djece da se ponašaju onako kako se vi zapravo gotovo nikad ne ponašate, ne idealizirajte njihovo poželjno ponašanje bez da ste prije promislili jeste li im baš vi primjer, i nastojte dati do znanja da niste tu da izmišljate pravila radi pravila već da si svi skupa olakšate život, vjerojatno ćete puno više postići vlastitim postupkom nego „soljenjem pameti"

5. i bez obzira kako ljuti bili na jedno od svoje djece jer se slijepo ne drži onog što vi zahtijevate, ne pripisujte im karakteristike bračnog druga ili bake, pomislite na činjenicu da i njih dijete isto jako voli ali da isto tako osjeća da se vi zapravo s njima rugate, radije nastojte prilagoditi odgojne metode njihovim karakterima i uvijek osuđujte postupak a ne dijete, vjerojatnije je da ste bliže uspjehu na taj način

6. svaki puta kad budete dobili želju da pred publikom demonstrirate učinkovitost svojih odgojnih metoda, nametljivo i naglašeno, znajte da će krenuti „po zlu", radije se odlučite za metodu „značajnog pogleda", tajnovitog osmijeha" ili jednostavno, pravite se da ne čujete ili ne vidite, vjerujte, djetetu se neće svidjeti što ga kao „malu bebu" pred drugima nešto učite i upozoravate dok ono u istom trenutku publici šalje sasvim drugu poruku, pa je vrlo je vjerojatno da će to dijete znati cijeniti i biti vam zahvalno za ovaj drugi postupak

Da, dobro ste primijetili, često spominjem na kraju rečenice... VRLO JE VJEROVATNO.....jer tako i jest. Nema recepta, sigurnosti, garancije i sl.

 

e upisi veliki

edu hr portal veliki

google link veliki

youtube link veliki

Ustanova

OŠ PANTOVČAK
Hercegovačka 108
10000 ZAGREB
 
Telefon:
01/4824 148 (centrala)
 
01/ 4822 585 (stara škola)
 
Fax:
01/4824 422
 
E-mail:
 
OIB: 87153754672
Račun: HR 5823600001101469343
Vaš E-mail:
Predmet:
Poruka:
Koliko očiju ima čovjek?

Djelatnici

Ravnatelj:
Miroslav Klobučar, prof.
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Rad sa strankama:
Ponedjeljak:16.30-18.30 (ili po dogovoru)
 
Stručne suradnice:
Pedagoginja,
Marina Žitković
marina.zitkovic(at)skole.hr
Rad sa strankama:
Utorak: 17.00 - 19.00 (ili po dogovoru)
 
Psihologinja,
Vesna Rak
vesna.rak(at)skole.hr
Rad sa strankama:
Srijeda: 17.00 - 19.00 (ili po dogovoru) 
 
Knjižničarka,
Jelena Pervan
jelena.pervan(at)skole.hr
 
 
Učitelji razredne i predmete nastave.
 
Tajništvo:
Mirjana Gjano
 
Rad sa strankama:
10.30 - 11.30 
13.00 - 14.00
 
Računovodstvo:
Petra Šapina 
 
Rad sa strankama:
11.30-13.00

Razredna nastava

1.a  Olgica Malkoč Vincelj
       olgica.malkoc-vincelj(at)skole.hr
1.b   Valentina Boc Perus
       valentina.boc(at)skole.hr
2.a  Sanja Trtanj
        sanja.trtanj(at)skole.hr
2.b  Daniela Žižanović
        daniela.jukic1(at)skole.hr
2.c   Dina Džineva
        dina.dzineva(at)skole.hr
3.a  Marija Gašparuš
        marija.gasparus(at)skole.hr
3.b  Jasna Bartolović Rimac
        jasna.bartolovic-rimac(at)skole.hr
4.a  Borna Prpić Sovilj
        borna.prpic-sovilj(at)skole.hr
4.b  Tatjana Pešić Ilijaš
        tatjana.pesic-ilijas(at)skole.hr
 
 
 
U želji da vam što cjelovitije prikažemo rad naše škole, aktualno vas informiramo i uspješnije s vama komuniciramo izradili smo novu internetsku stranicu škole.
1.a Ivan Oreški
1.b Magda Marić
 
 
2.a i 2.c Jasna Babić
2.b i 2.c Zrinka Filipović
 
 
3.a i 3.b Maja Žunić
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Predmetna nastava

5.a Tihomir Razum, Likovna kultura
tihomir.razum(at)skole.hr
5.b Ivan Klobučar, Informatika
ivan.klobucar5(at)skole.hr
5.c Matija Eršek, Tjelesna i zdravstvena kultura
matija.ersek(at)skole.hr
6.a Katarina Vrančić, Matematika
  katarina.vrancic(at)skole.hr
6.b Đurđica Miškulin, Povijest
  durdica.miskulin(at)skole.hr
7.a Ljijana Rosić, Hrvatski jezik
   ljiljana.rosic1(at)skole.hr
7.c Branka Kovač, Glazbena kultura
   branka.kovac(at)skole.hr
7.b Ante Bašić, Hrvatski jezik
   ante.basic14(at)skole.hr
8.a Željka Frančić, Hrvatski jezik
   zeljka.francic.simek(at)skole.hr
8.b Marina Moćan, Engleski jezik
   marina.mocan(at)skole.hr
 
 
 
 
 
Kristina Čajo Anđel, Engleski jezik
kristina.cajo-andel(at)skole.hr
 
Mirella Kujundžić Lujan, Njemački jezik
mirella.kujundzic-lujan(at)skole.hr
 
Eleonora Deriš, Engleski jezik
eleonora.deris(at)skole.hr
 
Julijana Lepur, Njemački jezik
 
Jasenka Parađiković, Matematika
jasenka.paradikovic(at)skole.hr
 
č.s. Monika, Vjeronauk
 
Mirjana Horvat, Geografija
mirjana.horvat1(at)skole.hr
 
Marija Sokolović, Kemija
marija.sokolovic(at)skole.hr
 
Tatjana Polchert, Biologija
tatjana.polchert(at)skole.hr
 
Marija Magić, Vjeronauk
marija.magic(at)skole.hr
 
Danijela Takač, Fizika i Tehnička kultura
danijela.takac(at)skole.hr
 
zamje. Matija Dugandžić, vikend program