• Termini razgovora s učiteljima

    • Datumi pisanih provjera znanja

    • Menu za rujan

    • Šk. kurikulum 2015./2016.

    • INFORMACIJE 1

      iNFORNACIJE 2

Najčešća pitanja

Dobrodošli na novu mrežnu stranicu škole!           Nakon istraživanja stranice pomozite nam da budemo bolji i ispunite on line upitnik. 

A+ R A-

Prijelaz iz 4. u 5. razred... i sve što ide uz to...

Ponosan je svaki roditelj kad njegov mališan krene u peti razred. I zabrinut.

S razlogom? Pa......

Prelazak s razredne na predmetnu nastavu donosi niz promjena, od kojih su neke isključivo fizičke a neke psihičke, neke promjene nastanu „u hodu", neke su posljedica okolnosti, a posljedice proživljavanja nekih promjena uočavamo tek na uspjehu učenika....(koji ponekad nije u skladu s očekivanjima). I rijetko se pitamo, jesu li očekivanja bila realna?! I često tvrdimo da s predmetnim učiteljima nešto nije u redu i da su nastavni sadržaji preopširni. Ima tu dakako istine, ali...promislimo o sljedećem:

1. dijete se nakon četiri godine koje je provelo s jednom učiteljicom sad odjednom mora priviknuti na desetak novih učitelja, koji niti poznaju njega, niti ono poznaje njih, o rijetkima je nešto načulo ( tipa „stroga, daje jedinice, ne možeš prepisivati") a neki su možda učili njegovog brata ili sestru pa će ga još cijelo prvo polugodište zvati imenom ovog starijeg ili pak do kraja godine uspoređivati s uspješnijom sestrom. NIJE MU LAKO.

2. nakon četiri godine u jednoj učionici, kabinetska nastava ili specijalizirane učionice???, prvo se treba snaći u novom „dijelu" škole, pa još zapamtiti gdje je koja učionica, pa se sjetiti gdje si što ostavio i pod kojim satom, ako još „uleti" i dežurstvo na porti, pa stariji učenici.....simpatije...STVARNO MU NIJE LAKO.

3. nakon četiri godine i šest-sedam predmeta, toliki novi predmeti....a svaki od njih nešto izučava, potrebno je cijelo jedno polugodište da bi se shvatilo o čemu se radi, kako se uči kod kojeg učitelja, koji sve elementi čine ocjenu, čemu služi koji izvor znanja (udžbenici, vježbenice....) MA NE DA IM NIJE LAKO, NEGO...

4. nakon četiri godine uspjeha 5,00...... treba se polako privikavati da postoje i niže ocjene, i da baš svaki učitelj za svoj predmet misli da je jako važan, ako ne i najvažniji, da se kontrolni rad piše točno jedan sat, da se lektira mora predati baš u srijedu, da je „atlas"obvezan za zemljopis ,da se povijest uči, da se matematika vježba..... BAŠ IM JE TEŠKO.

DA NAKON OVOG NE BI DOŠLO DO ODUSTAJANJA OD DALJNJEG ŠKOLOVANJA, MOLIM PROČITATI I OVO:

1.svi ti učitelji su već u svojoj praksi imali"petaše" pa jako dobro znaju da im je potreban period privikavanja i imat će na umu te silne promjene koje se nalaze pred djecom ali i načine kako da im pomognu da što prije prebrode „krize", individualna odstupanja su uvijek prisutna, naputak roditeljima: OD POČETKA REDOVITO POSJEĆUJTE INFORMACIJE ZA RODITELJE I SASTANKE

2. djeca imaju razrednika ili razrednicu koji će preuzeti ulogu njihove dosadašnje učiteljice - brinuti o njima, no, naravno, ne u tolikom vremenu jer je i sam predmetni učitelj i ima svoj raspored sati, no vrlo brzo se vidi da djeci i ne treba „stalno visiti nad glavom" a tu ste i vi, kao roditelji koji ćete razrednika upućivati na promjene, poteškoće ili probleme koje nije uočio, ZNAČI, IMAJTE REDOVITI KONTAKT SA ŠKOLOM.

3. svaki će učitelj naglasiti koje komponente čine ocjenu iz kojeg predmeta, možete biti sigurni da će ocjena iz tzv. zalaganja biti jedna od onih ocjena koje dižu prosjek, i to je u petom razredu posve razumljivo, samo se vi nemojte baviti zbrajanjem ocjena i izračunavanjem prosjeka bez da ste se savjetovali s razrednikom, znate, neće biti moguće zbrajati ocjene iz rubrika za ocjene i onih iz rubrike „opisno praćenje..." na lijevoj strani imenika... to mora znati i dijete. DAKLE, U SURADNJI S RAZREDNIKOM POLAKO „RADITE" NA OPĆEM USPJEHU VAŠEG DJETETA.

4. vjerojatno će mnoga djeca „zadržati" uspjeh iz „nižih"razreda, pa ako i ne zadrže, u petom razredu ima puno, puno značajnijih uspjeha od općeg uspjeha, na primjer, socijalizacija, pozitivna slika o sebi, komunikacija, osjećaj pripadnosti kolektivu u širem smislu, svladavanje novih metoda i oblika učenja, samostalno služenje izvorima znanja, dosljednost, odgovornost i prije svega RADOST, VESELJE, ZDRAVLJE..... A TO JE ONO ŠTO VAS TREBA ČINITI PONOSNIMA.

.....jer slijedi šesti... pa sedmi.... pa osmi... pa srednja škola... pa „fax"...... ima još puno „usustavljivanja" pred vama i vašim djetetom, ne morate „kvotu" ispuniti u 5. razredu. SRETNO.

 

e upisi veliki

edu hr portal veliki

google link veliki

youtube link veliki

Ustanova

OŠ PANTOVČAK
Hercegovačka 108
10000 ZAGREB
 
Telefon:
01/4824 148 (centrala)
 
01/ 4822 585 (stara škola)
 
Fax:
01/4824 422
 
E-mail:
 
OIB: 87153754672
Račun: HR 5823600001101469343
Vaš E-mail:
Predmet:
Poruka:
Koliko očiju ima čovjek?

Djelatnici

Ravnatelj:
Miroslav Klobučar, prof.
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Rad sa strankama:
Ponedjeljak:16.30-18.30 (ili po dogovoru)
 
Stručne suradnice:
Pedagoginja,
Marina Žitković
marina.zitkovic(at)skole.hr
Rad sa strankama:
Utorak: 17.00 - 19.00 (ili po dogovoru)
 
Psihologinja,
Vesna Rak
vesna.rak(at)skole.hr
Rad sa strankama:
Srijeda: 17.00 - 19.00 (ili po dogovoru) 
 
Knjižničarka,
Jelena Pervan
jelena.pervan1(at)skole.hr
 
Službenik za zaštitu osobnih podataka,
Danijel Forjan

danijel.forjan2(at)skole.hr

pantovcak(at)os-pantovcak-zg.skole.hr

 
 
Učitelji razredne i predmete nastave.
 
Tajništvo:
Mirjana Gjano
 
Rad sa strankama:
10.30 - 11.30 
13.00 - 14.00
 
Računovodstvo:
Lucija Mustapić
lucija.mustapic3(at)skole.hr
 
Rad sa strankama:
11.30-13.00

Razredna nastava

1.a  Marija Gašparuš 
       marija.gasparus(at)skole.hr
 
1.b  Jasna Bartolović Rimac
        jasna.bartolovic-rimac(at)skole.hr
 
1.c  Ivan Oreški
       ivan.oreski5(at)skole.hr
 
2.a  Tatjana Pešić Ilijaš
        tatjana.pesic-ilijas(at)skole.hr 
 
2.b  Borna Prpić Sovilj

       borna.prpic-sovilj(at)skole.hr

        
2.c  Ivona Presečki
       ivona.presecki(at)skole.hr
 
3.a  Olgica Malkoč Vincelj 
        olgica.malkoc-vincelj(at)skole.hr 
 
3.b  Valentina Boc Perus
        valentina.boc(at)skole.hr 
 
4.a  Sanja Trtanj 
        sanja.trtanj(at)skole.hr 
 
4.b  Daniela Žižanović
        daniela.jukic1(at)skole.hr 
 
4.c Adriana Šaban
        adriana.saban(at)skole.hr
 
 
U želji da vam što cjelovitije prikažemo rad naše škole, aktualno vas informiramo i uspješnije s vama komuniciramo izradili smo novu internetsku stranicu škole.
1.a i 1.c  Jasna Babić
1.b i 1.c  Zrinka Filipović
 
 
2.a  i 2. b Marko Pleslić
2.c  Marina Krakan
 
 
3.a  Ema Perak
3.b  Magda Marić
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Predmetna nastava

5.a Branka Kovač, Glazbena kultura
       branka.kovac(at)skole.hr
 
5.b Ante Bašić, Hrvatski jezik
      ante.basic14(at)skole.hr
 
6.a Marina Moćan, Engleski jezik
        marina.mocan(at)skole.hr 
 
6.b Željka Frančić, Hrvatski jezik
       zeljka.francic.simek(at)skole.hr 
 
6.c Matija Dugandžić, TZK
        matija.dugandzic(at)skole.hr
 
7.a Tihomir Razum, Likovna kultura
      tihomir.razum(at)skole.hr
 
7.b Danijel Forjan, Informatika
       danijel.forjan2(at)skole.hr 
 
 7.c Matija Eršek, TZK
       matija.ersek(at)skole.hr
 
8.a Zrinka Šipušić, Kemija
       zrinka.sipusic(at)skole.hr
 

8.b Đurđica Miškulin, Povijest

       durdica.miskulin(at)skole.hr 

     

 

 
 
 
 
 
Kristina Čajo Anđel, Engleski jezik
kristina.cajo-andel(at)skole.hr
 
Mirella Kujundžić Lujan, Njemački jezik
mirella.kujundzic-lujan(at)skole.hr
 
Eleonora Deriš, Engleski jezik
eleonora.deris(at)skole.hr
 
Julijana Lepur, Njemački jezik
 
Jasenka Parađiković, Matematika
jasenka.paradikovic(at)skole.hr
 
č.s. Monika, Vjeronauk
ana.brcic1(at)skole.hr
 
Mirjana Horvat, Geografija
mirjana.horvat1(at)skole.hr
 
Katarina Vrančić, Matematika
katarina.vrancic(at)skole.hr
 
Tatjana Polchert, Biologija
tatjana.polchert(at)skole.hr
 
Marija Magić, Vjeronauk
marija.magic(at)skole.hr
 
Danijela Takač, Fizika i Tehnička kultura
danijela.takac(at)skole.hr