• Termini razgovora s učiteljima

    • Datumi pisanih provjera znanja

    • Menu za siječanj

    • Šk. kurikulum 2015./2016.

    • INFORMACIJE 1

      iNFORNACIJE 2

Najčešća pitanja

Dobrodošli na novu mrežnu stranicu škole!           Nakon istraživanja stranice pomozite nam da budemo bolji i ispunite on line upitnik. 

A+ R A-

Dječji izlasci, sto "zašto" i pokoji "zato"

Uz pojam "dječji izlasci" misli se na ono vrijeme koje dijete želi provoditi izvan kuće ali bez neposredne kontrole roditelja. Ti zahtjevi počinju već vrlo rano,od onog "mogu li se igrati s prijateljima na ulici"", preko nešto složenijih "mogu li ići prijateljevoj kući", pa sve do onih " ja bih s prijateljima u grad" ili pak onih "večeras bi išli u kino, idu skoro svi iz razreda.." Kako dijete raste i zahtijevi za "slobodom" se povećavaju. Kako se zahtijevi povečavaju, raste i roditeljska briga. Roditeljska briga opravdano raste jer se i vrijeme u kojem živimo neprestano mijenja ali nažalost u smjeru nesigurnosti, povećanih opasnosti, nepredvidivosti. No, je li baš sve tako "crno"?

I kako sad biti pametan?! Ne povrijediti vlastito dijete, omogućiti mu socijalizaciju i biti relativno miran do njegova povratka.

Za početak, bilo bi dobro izbjeći:

1. učestale zabrane i govorenje "ne" ! (ne smiješ, ne dolazi u obzir, ni slučajno..)

2. prebacivanje odgovornosti na drugog roditelja ( pitaj tatu, ako te on pusti..)

3. "prodike" i "moralke" prije svakog eventualnog ali nevoljkog "puštanja" ( u tvojoj dobi ja sam.....,kako si ti zamišljaš uopće ....ako ti ukradu mobitel nemoj misliti da ćeš dobiti novi...ako se tebi nešto dogodi, meni nema života....)

4.situaciju da "dignete ruke" od kontrole i odgovornosti ( ma idi kud hoćeš i s kim hoćeš, nije me briga, ne zanima me više jer ionako ne vrijedi ništa govoriti..)

Nasuprot tome,poželjno bi bilo:

1. na dječji zahtjev odgovoriti s "da, ali", s tim da iza "ali" može slijediti: kad mi točno kažeš gdje ćeš biti, kad budem zna-o/la s kim se družiš,kad me uvjeriš da si napravi-o/la sve za sutrašnju nastavu, kad pospremiš sobu, kad odneseš smeće, kad mi pomogneš napraviti..., kad ispraviš negativnu ocjenu,kad budeš razgovara-o/la s nas oboje, kad napravimo plan tvojih izlazaka..)

2. dogovoriti u obitelji zajednički stav o izlascima djeteta, uključiti u donošenje stava i baku i djeda

3. napraviti plan,i što se tiče mjesta izlazaka,i što se tiče vremenskog ograničenja,dana u tjednu,vikenda, ali i troškova tih izlazaka ( ovo će biti puno lakše ako i inače s djetetom pravite plan njegovih obveza )

4. iskoristiti prigodu kad su prijatelji vaše djece u vašoj kući pa porazgovarati o tim stvarima, predložiti im kako da provode vrijeme zajedno, upozoriti na opasnosti i dati savjet kako ih se čuvati ( time ćete izbjeći ono dječje "sve mame puštaju svoju djecu, samo ti mene ne" ili " moje prijatelje roditelji niti ne pitaju kud idu " ili " svi mogu ostati do kad žele samo ja moram u 21,00 sat biti doma "

5. ne suviše strepiti nad svakim djetetovim izlaskom, ne opterećivati ga svojom brigom,nametati mu osjećaj grižnje savjesti jer čini nešto što vas ne raduje, davati mu u obvezu javljanje telefonom svakih pola sata

6. vjerovati djetetu,pokazati mu da poštujete njegov izbor, društvo vršnjaka, njegovu slobodu i raspolaganje vremenom na način koji ga raduje ( jasno dati do znanja da su upravo ovi vaši stavovi polazna osnova, no da, dakako, upravo o njemu i poštivanju dogovora s njegove strane, ovisi hoćete li ih promijeniti i utvrditi možda neka druga pravila, da ne kažemo zabrane)

Zaključimo:

Zasigurno nije nimalo laka uloga roditelja u određivanju granica i normi dječjih izlazaka,pošteno bi bilo uvijek se sjetiti sebe u toj dobi; na što smo bili "alergični" kod svojih roditelja, što smo kod njih cijenili, zapravo, što nam je "pasalo" a što ne i na čemu smo im poslije bili beskrajno zahvalni ( bez obzira što smo ih na trenutke "mrzili").
Samo nek se ne ponovi ono: "ja nisam nikud išla i što mi danas fali???"....." JE LI TO BAŠ TAKO???!"

 

e upisi veliki

edu hr portal veliki

google link veliki

youtube link veliki

Ustanova

OŠ PANTOVČAK
Hercegovačka 108
10000 ZAGREB
 
Telefon:
01/4824 148 (centrala)
 
01/ 4822 585 (stara škola)
 
Fax:
01/4824 422
 
E-mail:
 
OIB: 87153754672
Račun: HR 5823600001101469343
Vaš E-mail:
Predmet:
Poruka:
Koliko očiju ima čovjek?

Djelatnici

Ravnatelj:
Miroslav Klobučar, prof.
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Rad sa strankama:
Ponedjeljak:16.30-18.30 (ili po dogovoru)
 
Stručne suradnice:
Pedagoginja,
Marina Žitković
marina.zitkovic(at)skole.hr
Rad sa strankama:
Utorak: 17.00 - 19.00 (ili po dogovoru)
 
Psihologinja,
Vesna Rak
vesna.rak(at)skole.hr
Rad sa strankama:
Srijeda: 17.00 - 19.00 (ili po dogovoru) 
 
Knjižničarka,
Jelena Pervan
jelena.pervan(at)skole.hr
 
 
Učitelji razredne i predmete nastave.
 
Tajništvo:
Mirjana Gjano
 
Rad sa strankama:
10.30 - 11.30 
13.00 - 14.00
 
Računovodstvo:
Petra Šapina 
 
Rad sa strankama:
11.30-13.00

Razredna nastava

1.a  Olgica Malkoč Vincelj
       olgica.malkoc-vincelj(at)skole.hr
1.b   Valentina Boc Perus
       valentina.boc(at)skole.hr
2.a  Sanja Trtanj
        sanja.trtanj(at)skole.hr
2.b  Daniela Žižanović
        daniela.jukic1(at)skole.hr
2.c   Dina Džineva
        dina.dzineva(at)skole.hr
3.a  Marija Gašparuš
        marija.gasparus(at)skole.hr
3.b  Jasna Bartolović Rimac
        jasna.bartolovic-rimac(at)skole.hr
4.a  Borna Prpić Sovilj
        borna.prpic-sovilj(at)skole.hr
4.b  Tatjana Pešić Ilijaš
        tatjana.pesic-ilijas(at)skole.hr
 
 
 
U želji da vam što cjelovitije prikažemo rad naše škole, aktualno vas informiramo i uspješnije s vama komuniciramo izradili smo novu internetsku stranicu škole.
1.a Ivan Oreški
1.b Magda Marić
 
 
2.a i 2.c Jasna Babić
2.b i 2.c Zrinka Filipović
 
 
3.a i 3.b Maja Žunić
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Predmetna nastava

5.a Tihomir Razum, Likovna kultura
tihomir.razum(at)skole.hr
5.b Ivan Klobučar, Informatika
ivan.klobucar5(at)skole.hr
5.c Matija Eršek, Tjelesna i zdravstvena kultura
matija.ersek(at)skole.hr
6.a Katarina Vrančić, Matematika
  katarina.vrancic(at)skole.hr
6.b Đurđica Miškulin, Povijest
  durdica.miskulin(at)skole.hr
7.a Ljijana Rosić, Hrvatski jezik
   ljiljana.rosic1(at)skole.hr
7.c Branka Kovač, Glazbena kultura
   branka.kovac(at)skole.hr
7.b Ante Bašić, Hrvatski jezik
   ante.basic14(at)skole.hr
8.a Željka Frančić, Hrvatski jezik
   zeljka.francic.simek(at)skole.hr
8.b Marina Moćan, Engleski jezik
   marina.mocan(at)skole.hr
 
 
 
 
 
Kristina Čajo Anđel, Engleski jezik
kristina.cajo-andel(at)skole.hr
 
Mirella Kujundžić Lujan, Njemački jezik
mirella.kujundzic-lujan(at)skole.hr
 
Eleonora Deriš, Engleski jezik
eleonora.deris(at)skole.hr
 
Julijana Lepur, Njemački jezik
 
Jasenka Parađiković, Matematika
jasenka.paradikovic(at)skole.hr
 
č.s. Monika, Vjeronauk
 
Mirjana Horvat, Geografija
mirjana.horvat1(at)skole.hr
 
Marija Sokolović, Kemija
marija.sokolovic(at)skole.hr
 
Tatjana Polchert, Biologija
tatjana.polchert(at)skole.hr
 
Marija Magić, Vjeronauk
marija.magic(at)skole.hr
 
Danijela Takač, Fizika i Tehnička kultura
danijela.takac(at)skole.hr
 
zamje. Matija Dugandžić, vikend program