• Termini razgovora s učiteljima

    • Datumi pisanih provjera znanja

    • Menu za lipanj

    • Šk. kurikulum 2015./2016.

    • INFORMACIJE 1

      iNFORNACIJE 2

Najčešća pitanja

Dobrodošli na novu mrežnu stranicu škole!           Nakon istraživanja stranice pomozite nam da budemo bolji i ispunite on line upitnik. 

A+ R A-

Mobitel, ako "da" - zašto da, ako "ne" - zašto ne?

Na ovom pitanje ima zaista različitih odgovora, no činjenica je da mnoga djeca imaju vlastiti mobitel. Mobitel se pojavio kao posljedica ubrzanog razvoja tehnike, u kombinaciji s modnim trendovima. Rezultat je on uštede vremena u komunikaciji, ubrzanog tempa života i ponekad lažnog osjećaja da nekog uvijek možemo kontrolirati. Mobitel se pokazao kao spas u situacijama u kojima je potrebno hitno reagirati, pozvati pomoć ili pak doći do važne informacije. On je sredstvo prevladavanja velikih udaljenosti, izmjene poruka različitih sadržaja. Nekad je i medij za rješavanje kriznih situacija jer nije neophodno „živim" riječima nekome nešto nelagodno objasniti a još manje gledati ga u oči. Izuzetno je pogodan za uznemiravajuće pozive „skrivenim" brojem i težim utvrđivanjem traga pozivatelja.

Ima on i funkciju provođenja slobodnog vremena igrajući razne igrice, na raznim mjestima, u različitim situacijama, s tonom ili bez. Prilika je on i za „demonstraciju" materijalnog položaja, a oni s kamerom, osim toga, i za „zaustavljanje" nekih trenutaka, bilo sreće, bilo dokaza. Često mobitel ima „ulogu" pokazivanja nečije traženosti i nezamjenjivosti u trenucima sastanaka, predstava i sl.. Sinonim je zaposlenosti i brojnih poslovnih odnosa, pa neki imaju i više aparata. Njime se može poslužiti i pri izračunavanju matematičkih problema ili pak preračunavanja u određenu valutu. Koriste ga sve generacije, poklanja se u svim situacijama. Negdje je njegova uporaba zabranjena, negdje samo nije dopuštena. Ima mobitela s različitim priključcima, od interneta na dalje. Mobitel je idealan za potrošnju impulsa jer je privlačan i neophodan svakom od korisnika. Njemu se kupuju različiti etuii, navlake, maske. On ocrtava karakter svojeg vlasnika. Neki ga često mijenjaju i tako ulaze u kategoriju trend-setera, dok se drugi ne odvajaju od sad već povijesnih primjeraka jer im „služe svrsi". Često mobiteli za svojeg trajanja ne dožive ni 50 % iskoristivosti obzirom na mogućnosti koje pružaju.

Često su upravo oni meta „dugoprstića" i predmet istraga o otuđenju.
I bez obzira na popularnost, neki se još uvijek jako opiru, jer ne žele biti „uvijek dostupni", uznemiravani, kontrolirani, ili se možda jednostavno boje da se njime neće znati služiti?
A što je onda s digitalnom kamerom, lap topom, palm projektorom, LCD projektorom.....
Na pitanje iz naslova odgovorite sami, kao roditelji, ima li mobitel više prednosti ili nedostataka?
I kupite svojem djetetu mobilni aparat ( to je ispravan naziv ! ), a ako „ne"-zašto ne?

 

Mobitel,  ako „da“-zašto da,   ako „ne“-zašto ne ?!


                          Na ovom pitanje ima zaista različitih odgovora,no činjenica je da mnoga djeca imaju vlastiti mobitel.Mobitel se pojavio kao posljedica ubrzanog razvoja tehnike,u kombinaciji s modnim trendovima.Rezultat je on uštede vremena u komunikaciji,ubrzanog tempa života i ponekad lažnog osjećaja da nekog uvijek možemo kontrolirati.Mobitel se pokazao kao spas u situacijama u kojima je potrebno hitno reagirati,pozvati pomoć ili pak doći do važne informacije.On je sredstvo prevladavanja velikih udaljenosti,izmjene poruka različitih sadržaja.Nekad je i medij za rješavanje kriznih situacija jer nije neophodno „živim“riječima nekome nešto nelagodno objasniti a još manje gledati ga u oči.Izuzetno je pogodan za uznemiravajuće pozive „skrivenim“brojem i težim utvrđivanjem traga pozivatelja.

                    Ima on i funkciju provođenja slobodnog vremena igrajući razne igrice,na raznim mjestima,u različitim situacijama,s tonom ili bez.Prilika je on i za „demonstraciju“materijalnog položaja,a oni s kamerom,osim toga,i za „zaustavljanje“nekih trenutaka,bilo sreće,bilo dokaza.Često mobitel ima „ulogu“ pokazivanja nečije traženosti i nezamjenjivosti u trenucima sastanaka,predstava i sl..Sinonim je zaposlenosti i brojnih poslovnih odnosa,pa neki imaju i više aparata.Njime se može poslužiti i pri izračunavanju matematičkih problema ili pak preračunavanja u određenu valutu.Koriste ga sve generacije,poklanja se u svim situacijama.Negdje je njegova uporaba zabranjena,negdje samo nije dopuštena.Ima mobitela s različitim priključcima,od interneta na dalje.Mobitel je idealan za potrošnju impulsa jer je privlačan i neophodan svakom od korisnika.Njemu se kupuju različiti etuii,navlake,maske.On ocrtava karakter svojeg vlasnika.Neki ga često mijenjaju i tako ulaze u kategoriju trend-setera,dok se drugi ne odvajaju od sad već povijesnih primjeraka jer im „služe svrsi“.Često mobiteli za svojeg trajanja ne dožive ni 50 %  iskoristivosti obzirom na mogućnosti koje pružaju.

                  Često su upravo oni meta „dugoprstića“ i predmet istraga o otuđenju.
I bez obzira na popularnost,neki se još uvijek jako opiru,jer ne žele biti „uvijek dostupni“,uznemiravani,kontrolirani,ili se možda jednostavno boje da se njime neće znati služiti?
A što je onda s digitalnom kamerom,lap topom,palm projektorom,LCD projektorom.....
Na pitanje iz naslova odgovorite sami,kao roditelji,ima li mobitel više prednosti ili nedostataka?
I kupite svojem djetetu mobilni aparat ( to je ispravan naziv ! ),a ako „ne“-zašto ne?

e upisi veliki

edu hr portal veliki

google link veliki

youtube link veliki

Ustanova

OŠ PANTOVČAK
Hercegovačka 108
10000 ZAGREB
 
Telefon:
01/4824 148 (centrala)
 
01/ 4822 585 (stara škola)
 
Fax:
01/4824 422
 
E-mail:
 
OIB: 87153754672
Račun: HR 5823600001101469343
Vaš E-mail:
Predmet:
Poruka:
Koliko očiju ima čovjek?

Djelatnici

Ravnatelj:
Miroslav Klobučar, prof.
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Rad sa strankama:
Ponedjeljak:16.30-18.30 (ili po dogovoru)
 
Stručne suradnice:
Pedagoginja,
Marina Žitković
marina.zitkovic(at)skole.hr
Rad sa strankama:
Utorak: 17.00 - 19.00 (ili po dogovoru)
 
Psihologinja,
Vesna Rak
vesna.rak(at)skole.hr
Rad sa strankama:
Srijeda: 17.00 - 19.00 (ili po dogovoru) 
 
Knjižničarka,
Jelena Pervan
jelena.pervan1(at)skole.hr
 
Službenik za zaštitu osobnih podataka,
Danijel Forjan

danijel.forjan2(at)skole.hr

pantovcak(at)os-pantovcak-zg.skole.hr

 
 
Učitelji razredne i predmete nastave.
 
Tajništvo:
Mirjana Gjano
 
Rad sa strankama:
10.30 - 11.30 
13.00 - 14.00
 
Računovodstvo:
Lucija Mustapić
lucija.mustapic3(at)skole.hr
 
Rad sa strankama:
11.30-13.00

Razredna nastava

1.a  Tatjana Pešić Ilijaš
        tatjana.pesic-ilijas(at)skole.hr
 
1.b   Borna Prpić Sovilj
        borna.prpic-sovilj(at)skole.hr
 
1.c    Ivona Presečki
        ivona.presecki(at)skole.hr
 
2.a   Olgica Malkoč Vincelj
        olgica.malkoc-vincelj(at)skole.hr
 
2.b   Valentina Boc Perus
        valentina.boc(at)skole.hr 
 
3.a  Sanja Trtanj
        sanja.trtanj(at)skole.hr
 
3.b  Daniela Žižanović
        daniela.jukic1(at)skole.hr
 
3.c   Adriana Šaban
        adriana.saban(at)skole.hr
 
4.a  Marija Gašparuš
        marija.gasparus(at)skole.hr
 
4.b  Jasna Bartolović Rimac
        jasna.bartolovic-rimac(at)skole.hr
 
 
 
U želji da vam što cjelovitije prikažemo rad naše škole, aktualno vas informiramo i uspješnije s vama komuniciramo izradili smo novu internetsku stranicu škole.
1.a i 1.b  Maja Žunić Pintarić
1.c  Ana Marija Milković
 
 
2.a  Ivan Oreški
2.b  Magda Marić
 
 
3.a i 3.c  Jasna Babić
3.b i 3.c  Zrinka Filipović
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Predmetna nastava

5.a Marina Moćan, Engleski jezik
      marina.mocan(at)skole.hr
 
5.b Željka Frančić, Hrvatski jezik
      zeljka.francic.simek(at)skole.hr
 
5.c Matija Dugandžić, TZK
      matija.dugandzic(at)skole.hr
 
6.a Tihomir Razum, Likovna kultura
       tihomir.razum(at)skole.hr
 
6.b Danijel Forjan, Informatika
       danijel.forjan2(at)skole.hr
 
6.c Matija Eršek, TZK
      matija.ersek(at)skole.hr
 
7.a Zrinka Šipušić, Kemija
      zrinka.sipusic(at)skole.hr
 
7.b Đurđica Miškulin, Povijest
       durdica.miskulin(at)skole.hr
 
8.a Ljijana Rosić, Hrvatski jezik
      ljiljana.rosic1(at)skole.hr
 

8.b Ante Bašić, Hrvatski jezik

      ante.basic14(at)skole.hr

8.c  Branka Kovač, Glazbena kultura

       branka.kovac(at)skole.hr

 

 
 
 
 
 
Kristina Čajo Anđel, Engleski jezik
kristina.cajo-andel(at)skole.hr
 
Mirella Kujundžić Lujan, Njemački jezik
mirella.kujundzic-lujan(at)skole.hr
 
Eleonora Deriš, Engleski jezik
eleonora.deris(at)skole.hr
 
Julijana Lepur, Njemački jezik
 
Jasenka Parađiković, Matematika
jasenka.paradikovic(at)skole.hr
 
č.s. Monika, Vjeronauk
ana.brcic1(at)skole.hr
 
Mirjana Horvat, Geografija
mirjana.horvat1(at)skole.hr
 
Katarina Vrančić, Matematika
katarina.vrancic(at)skole.hr
 
Tatjana Polchert, Biologija
tatjana.polchert(at)skole.hr
 
Marija Magić, Vjeronauk
marija.magic(at)skole.hr
 
Danijela Takač, Fizika i Tehnička kultura
danijela.takac(at)skole.hr