• Termini razgovora s učiteljima

    • Datumi pisanih provjera znanja

    • Menu za siječanj

    • Šk. kurikulum 2015./2016.

    • INFORMACIJE 1

      iNFORNACIJE 2

Najčešća pitanja

Dobrodošli na novu mrežnu stranicu škole!           Nakon istraživanja stranice pomozite nam da budemo bolji i ispunite on line upitnik. 

A+ R A-

Zašto nam se čini da se škola sporo mijenja?

I inače, kad su promjene u pitanju,  proces često ne prati želje i ideje a osobito kad su u pitanju promjene u ljudskim glavama. Tako je i po pitanju promjena u našim školama. Uvijek netko "vidi" korak dalje a mnogima je teško "hodati" i na provjerenom terenu. Međutim, mislim da u globalu naše škole doživljavaju velike promjene.

Jer, promjene su se "dogodile" u glavama naših učitelja a cijeli niz okolnosti ih je na to naveo. Generacije roditelja koji danas dolaze u školu kao partneri u odgoju i obrazovanju svoje djece su mahom visoko obrazovani, suvremenih pogleda na svijet, visoko osviješteni i zahtjevni jer su i sami, na svojim radnim mjestima i raznim društvenim pozicijama svakodnevno izloženi tržišnoj utrci znanja, vještina, ideja te tako odgajaju i svoju djecu.

Oni su svjesni koje su to socijalne vještine njihovoj djeci potrebne da bi se sutra mogla uključiti u društvo u širem smislu i upravo to očekuju od škole. Zato su danas didaktičko metodička oblikovanja nastave ipak drugačija nego do prije samo nekoliko godina. A isto tako, roditelji su pozvani da se svakodnevno uključuju u život i rad škole kao pomagači, suradnici i voditelji pojedinih projekata.

Uvijek ima roditelja kojima se čini da se presporo odvijaju procesi mijenjanja u praksi,međutim,obzirom na to da su učitelji kreatori i istovremeni vrlo odgovorni za provođenje nastavnog procesa,treba im dati vremena kako bi uopće i oni osvjestili tu svoju autonomiju u odlukama i izboru metoda i postupaka koje odabiru za rad s djecom.Na račun udžbenika su isto tako česti komentari,više kritike,no i tu su velike promjene učinjene.Udžbenik opet sam po sebi ne služi u potpunosti svrsi ako ga učitelj ne primjenjuje na djeci prilagođen način te samim time ih uči kako će ga koristiti.Udžbenici su doduše puni informacija koje se mnogima čine bespotrebne i suvišne no ako se taj izvor znanja shvati kao mjesto gdje svatko može pronaći informaciju koja ga zanima o određenoj temi a nisu sve upotrebljive i u nastavi,onda je jasno da se n eke stvari iz udžbenika djeci prenose kao informacija,neke kao zanimljivosti,neke je potrebno znati radi nastavka školovanja,neke je potrebno povezati sa životom a neke će iskusan učitelj jednostavno preskočiti ocjenjujući da djeca nema dovoljnu zrelost da bi ih shvatila ili ih pak podrobnije uče u narednom razredu.Ta autonomija u procjeni donosi i veliku odgovornost no istovremeno dopušta prostor kreiranja i unošenja osobnosti.
Da se ne govori o promijenjenim metodama i oblicima rada u nastavi....danas djeca već u najranijoj školskoj dobi rade na projektima,suradnički u manjim skupinama,poučavaju se međusobno u paru,ni domaće zadaće više nemaju isključivo karakter reprodukcije i pasivnog rješavanja tj.prepisivanja.Vješt učitelj kombinira metode rada jer ima sadržaja koji se ipak najbolje djeci prenose predavačkom nastavom.Nemali je broj učitelja koji su uveli računalo u nastavu,medij koji je djeci poznat,kojeg oni vole i što je najvažnije spretno se njime služe.Pametan će učitelj dopustiti djeci ulogu mentora u informatičkoj edukaciji a zatim samo obrazovne sadržaje prirediti na način koji računalo može "progutati".Mislim da su i tu velike promjene unatrag samo nekoliko godina.Pa ni roditeljski sastanci nam više nisu "noćna mora" jer su organizirani na principu radionica i okruglih stolova pa roditelji imaju puno više koristi nego kao pasivni slušatelji do sada.Nekome se možda čini da je to sve premalo no mi ,koji školu doživljavamo "iznutra" sigurni smo da smo već puno promijenili.i što je najvažnije,ne očekujemo promjene izvana i odozgo već osluškujemo "bilo" naših roditelja i učenika i prema tome oblikujemo svoju pedagošku praksu.
Neki od tih elemenata promjena nisu jednostavno mogući bez dodatnih edukacija i stručnog usavršavanja pa su i tu uočene velike promjene ,od informatičkog do "emocionalnog" opismenjavanja,o samoj metodičkoj pripremi da i ne govorimo.
Nestrpljivost je prisutna no čini se i ne baš opravdana jer gdje god su ljudi u pitanju,potrebno je svakoj promjeni prići humano jer pritisci i kritike ne djeluju učinkovito.Zato savjeti,podrške,pomoć i poticaji su uvijek dobrodošli.I vi kao roditelji uvijek ste dobrodošli kao nositelji promjena u školi.Uostalom,tko bi mogao biti više zainteresiran da mu se dijete obrazuje u promijenjenim uvjetima , od vas samih.A na učitelje možete računati.

 

e upisi veliki

edu hr portal veliki

google link veliki

youtube link veliki

Ustanova

OŠ PANTOVČAK
Hercegovačka 108
10000 ZAGREB
 
Telefon:
01/4824 148 (centrala)
 
01/ 4822 585 (stara škola)
 
Fax:
01/4824 422
 
E-mail:
 
OIB: 87153754672
Račun: HR 5823600001101469343
Vaš E-mail:
Predmet:
Poruka:
Koliko očiju ima čovjek?

Djelatnici

Ravnatelj:
Miroslav Klobučar, prof.
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Rad sa strankama:
Ponedjeljak:16.30-18.30 (ili po dogovoru)
 
Stručne suradnice:
Pedagoginja,
Marina Žitković
marina.zitkovic(at)skole.hr
Rad sa strankama:
Utorak: 17.00 - 19.00 (ili po dogovoru)
 
Psihologinja,
Vesna Rak
vesna.rak(at)skole.hr
Rad sa strankama:
Srijeda: 17.00 - 19.00 (ili po dogovoru) 
 
Knjižničarka,
Jelena Pervan
jelena.pervan(at)skole.hr
 
 
Učitelji razredne i predmete nastave.
 
Tajništvo:
Mirjana Gjano
 
Rad sa strankama:
10.30 - 11.30 
13.00 - 14.00
 
Računovodstvo:
Petra Šapina 
 
Rad sa strankama:
11.30-13.00

Razredna nastava

1.a  Olgica Malkoč Vincelj
       olgica.malkoc-vincelj(at)skole.hr
1.b   Valentina Boc Perus
       valentina.boc(at)skole.hr
2.a  Sanja Trtanj
        sanja.trtanj(at)skole.hr
2.b  Daniela Žižanović
        daniela.jukic1(at)skole.hr
2.c   Dina Džineva
        dina.dzineva(at)skole.hr
3.a  Marija Gašparuš
        marija.gasparus(at)skole.hr
3.b  Jasna Bartolović Rimac
        jasna.bartolovic-rimac(at)skole.hr
4.a  Borna Prpić Sovilj
        borna.prpic-sovilj(at)skole.hr
4.b  Tatjana Pešić Ilijaš
        tatjana.pesic-ilijas(at)skole.hr
 
 
 
U želji da vam što cjelovitije prikažemo rad naše škole, aktualno vas informiramo i uspješnije s vama komuniciramo izradili smo novu internetsku stranicu škole.
1.a Ivan Oreški
1.b Magda Marić
 
 
2.a i 2.c Jasna Babić
2.b i 2.c Zrinka Filipović
 
 
3.a i 3.b Maja Žunić
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Predmetna nastava

5.a Tihomir Razum, Likovna kultura
tihomir.razum(at)skole.hr
5.b Ivan Klobučar, Informatika
ivan.klobucar5(at)skole.hr
5.c Matija Eršek, Tjelesna i zdravstvena kultura
matija.ersek(at)skole.hr
6.a Katarina Vrančić, Matematika
  katarina.vrancic(at)skole.hr
6.b Đurđica Miškulin, Povijest
  durdica.miskulin(at)skole.hr
7.a Ljijana Rosić, Hrvatski jezik
   ljiljana.rosic1(at)skole.hr
7.c Branka Kovač, Glazbena kultura
   branka.kovac(at)skole.hr
7.b Ante Bašić, Hrvatski jezik
   ante.basic14(at)skole.hr
8.a Željka Frančić, Hrvatski jezik
   zeljka.francic.simek(at)skole.hr
8.b Marina Moćan, Engleski jezik
   marina.mocan(at)skole.hr
 
 
 
 
 
Kristina Čajo Anđel, Engleski jezik
kristina.cajo-andel(at)skole.hr
 
Mirella Kujundžić Lujan, Njemački jezik
mirella.kujundzic-lujan(at)skole.hr
 
Eleonora Deriš, Engleski jezik
eleonora.deris(at)skole.hr
 
Julijana Lepur, Njemački jezik
 
Jasenka Parađiković, Matematika
jasenka.paradikovic(at)skole.hr
 
č.s. Monika, Vjeronauk
 
Mirjana Horvat, Geografija
mirjana.horvat1(at)skole.hr
 
Marija Sokolović, Kemija
marija.sokolovic(at)skole.hr
 
Tatjana Polchert, Biologija
tatjana.polchert(at)skole.hr
 
Marija Magić, Vjeronauk
marija.magic(at)skole.hr
 
Danijela Takač, Fizika i Tehnička kultura
danijela.takac(at)skole.hr
 
zamje. Matija Dugandžić, vikend program